?? Høfeber piller og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Moma

StineW79 skriver:

Problemet er bare at jeg får det i hele hovedet. Det vil siger, øre, øjne, næse og hals. Når det er helt på sit højeste ka jeg næsten ik åbne mine øjen vh stine

Jeg ved lige hvordan du har det. Det hele klør og løber i vand. Øjnene hæver og halsen er også generet. 

Det bedste er at blive indenfor men det er jo heller ikke til at holde, når man har børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

K&S

StineW79 skriver:

Problemet er bare at jeg får det i hele hovedet. Det vil siger, øre, øjne, næse og hals. Når det er helt på sit højeste ka jeg næsten ik åbne mine øjen vh stine

Hmm, ja jeg ammede ikke, så mere kan jeg desværre ikke hjælpe.

Jeg tager normalt tabletter, bruger næsespray og øjendråber - men under graviditeten mærkede jeg inden symptomer (jeg var højgravid over sommeren)

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Moma skriver:

Jeg ved lige hvordan du har det. Det hele klør og løber i vand. Øjnene hæver og halsen er også generet. 

Det bedste er at blive indenfor men det er jo heller ikke til at holde, når man har børn. 

Nemlig lige sådan jeg har det!! 

Nej desvære tror jeg heller ik det er en mulighed at gemme sig indenfor, bag lukket  vinduer!! Det er så træls! Vh stine

Anmeld

23. april 2013

StineW79

K&S skriver:

Hmm, ja jeg ammede ikke, så mere kan jeg desværre ikke hjælpe.

Jeg tager normalt tabletter, bruger næsespray og øjendråber - men under graviditeten mærkede jeg inden symptomer (jeg var højgravid over sommeren)

Da jeg var gravid med thea, forsvandt min høfeber også, og kom først igen sommeren efter, så det var rigtig dejligt!

Men sidste sommer da jeg var højgravid med alberte, var jeg ved at få pip den sidste mdr. Og nu ammer jeg så, og min høfeber er godt nok for alvor brudt ud igen, indenfor de sidste par dage. Øv! Vh stine

Anmeld

23. april 2013

K&S

StineW79 skriver:

Da jeg var gravid med thea, forsvandt min høfeber også, og kom først igen sommeren efter, så det var rigtig dejligt!

Men sidste sommer da jeg var højgravid med alberte, var jeg ved at få pip den sidste mdr. Og nu ammer jeg så, og min høfeber er godt nok for alvor brudt ud igen, indenfor de sidste par dage. Øv! Vh stine

Det er også SLEMT herhjemme nu

ELM er høj (30) - der findes en app fra astma og allergi, du kan hente til i hvert fald iPhone

Anmeld

23. april 2013

StineW79

K&S skriver:

Det er også SLEMT herhjemme nu

ELM er høj (30) - der findes en app fra astma og allergi, du kan hente til i hvert fald iPhone

Ku være jeg sku prøve at hente den! 

Her hjalp det heldigvis rigtig meget da vi fællede vores 5 STORE birletræer for 5 år siden. Jeg ku slet ik holde ud at være i vores have, da vi havde dem. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.