?? Høfeber piller og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
15 svar
1 synes godt om
23. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvordan er det lige med høfeber piller og amning?? Har tænkt at jeg ska en turforbi apoteket/ købmanden her sener, for ska da lige love for at min høfeber er brudt ud igen, men jeg ammer og er faktisk i tvivl om hva jeg må få.

Normalt plejer jeg at få en indsprøjtning mod det, men det mener jeg ik man må når man ammer.

Så hvilke piller plejer i der ammer at bruge?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Chris86

Mindes at man godt må bruge Benadryl, er dog ikke sikker. Undlod selv at ta dem da jeg var gravid...
Ring evt. Til lægen eller gå ind og søg efter indlægssedlen på nettet

Anmeld

23. april 2013

Chris86

Fandt det selv, de bør ikke benyttes pga manglende viden! Så tjek hellere med lægen..

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Chris86 skriver:

Mindes at man godt må bruge Benadryl, er dog ikke sikker. Undlod selv at ta dem da jeg var gravid...
Ring evt. Til lægen eller gå ind og søg efter indlægssedlen på nettet

Vidste godt man ik må tage dem når man er gravid, fordi jeg stod med problemet sidste år, den sidste mdr inden jeg sku føde. Mega træls!!

Men det er mere hva man må tage når man ammer, jeg er i tvivl om! Men ska helt sikkert ha det tjekket på apoteket, fordi de endelig har mere styr på de ting end lægen, er min erfaring. Problemet er bare at jeg ik lige ka komme nogen steder hen, før alberte har sovet til middag. ( hun sover nu ) 

Men tusind tak for svar vh stine

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Op, op slet ingen med høfeber der ammer og som ved hvilke piller man må tá?? Vh stine

Anmeld

23. april 2013

Chris86

StineW79 skriver:

Vidste godt man ik må tage dem når man er gravid, fordi jeg stod med problemet sidste år, den sidste mdr inden jeg sku føde. Mega træls!!

Men det er mere hva man må tage når man ammer, jeg er i tvivl om! Men ska helt sikkert ha det tjekket på apoteket, fordi de endelig har mere styr på de ting end lægen, er min erfaring. Problemet er bare at jeg ik lige ka komme nogen steder hen, før alberte har sovet til middag. ( hun sover nu ) 

Men tusind tak for svar vh stine

Der står man ikke bør ta dem når man ammer

Anmeld

23. april 2013

Moma

Nu ved jeg ikke om mit svar kommer alt for sent. Men puh jeg ved lige, hvordan du har det! 

Da jeg ammede i 2010 fik jeg nogle der hedder Citirizin, mener jeg det er. Min læge slog det op i en bog og fandt dem, man kan anbefale.

Nu slog jeg det lige op på google og kan se, at man ikke anbefaler dem. Så måske jeg husker forkert .... Hm ikke meget hjælp herfra. 

Ville helt klart råde dig til at ringe til lægen. Man kan godt få noget, når man ammer. Alt andet ville da ikke være til at holde ud. 

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Moma skriver:

Nu ved jeg ikke om mit svar kommer alt for sent. Men puh jeg ved lige, hvordan du har det! 

Da jeg ammede i 2010 fik jeg nogle der hedder Citirizin, mener jeg det er. Min læge slog det op i en bog og fandt dem, man kan anbefale.

Nu slog jeg det lige op på google og kan se, at man ikke anbefaler dem. Så måske jeg husker forkert .... Hm ikke meget hjælp herfra. 

Ville helt klart råde dig til at ringe til lægen. Man kan godt få noget, når man ammer. Alt andet ville da ikke være til at holde ud. 

Det er også det jeg normalt bruger, indtil jeg får min indsprøjtning. Ska i hvert fald ha købt øjendråber og næsespray. Det er bare skod med høfeber!! Vh stine

Anmeld

23. april 2013

K&S

StineW79 skriver:

Ja hvordan er det lige med høfeber piller og amning?? Har tænkt at jeg ska en turforbi apoteket/ købmanden her sener, for ska da lige love for at min høfeber er brudt ud igen, men jeg ammer og er faktisk i tvivl om hva jeg må få.

Normalt plejer jeg at få en indsprøjtning mod det, men det mener jeg ik man må når man ammer.

Så hvilke piller plejer i der ammer at bruge?? Vh stine

Jeg mener, min læge anbefalede næsespray istedet for piller, da det virker lokalt

Anmeld

23. april 2013

StineW79

K&S skriver:

Jeg mener, min læge anbefalede næsespray istedet for piller, da det virker lokalt

Problemet er bare at jeg får det i hele hovedet. Det vil siger, øre, øjne, næse og hals. Når det er helt på sit højeste ka jeg næsten ik åbne mine øjen vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.