Når andre opdrager på ens børne, mens man er der!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2009

Plysbjørnen

Jeg kan heller ikke klare når folk retter på mine børn, det skal så siges at er vi i deres hjem og de gør noget de ikke vil have så må de gerne...

jeg har selv gjort det nogen gange ved min venindes Datter, men det var fordi hun stod og smækkede med døren i mit hjem og ja hendes mor var åbenbart ligeglad, for hun sagde ikke noget... Men til sidst blev det mig for meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Mor.sander

Vi har tit oplevede at folk kigger skævt til os pga. vores regler...

Vi er nok nogen af dem der høre til den hårde del af opdrager... Men det er også en nødvendighed her i huset, pga, Simons vanskligheder.

Vi har valgt venner fra pga. de ikke kunne acceptere vores måde at opdrage på og vores regler... I vores hjem..

Jeg forventer at når folk er i vores hjem, ja så skal de sgu respektere vores regler... Og ikke prøve på at lave om på dem... Hvilket mine forældre også har måtte indset..

Det gør ikke mig noget at folk opdrager på mine børn, men kun til en vis grænse... Da det jo er vores børn, vores regler og vores opdragelse.

Og jeg er ikke den der holder min kæft hvis jeg se et barn gentagen gange blive ved påtrods af at forældrene beder om at lade være, holde op mm. Som regl vikrer det så også hvis man åben munden.

Anmeld

29. juni 2009

netdaddy

Hos os er der kun 2 der skal opdrage på vores søn: mig og min hustru!

Ville få et føl på tværs hvis andre begyndte at opdrage på min søn mens jeg var der!

Anmeld

29. juni 2009

Vingummien

Uh det kan jeg slet ik have, har oplevet det få gange at min bror gør det ved Emil og Emil er altså kun knap 11 måneder. Tror en af grundende til at han gør det er fordi at han har svært ved at hans lillesøster nu er mor, men alligevel.

Men ingen skal komme i mit hjem og opdrage på mine børn andet jeg selv har sagt de godt lige må sige noget til hvis det er, det er uforskammet.
Men er jeg i en andes hjem og Emil gør noget som de ik syntes om er det ok de siger det til ham på en pæn måde, el lige sige til mig at det er de ik så vilde med.

Anmeld

29. juni 2009

Balderson

Der er ingen der skal opdrage på mine børn og hvis de gør det, fortæller jeg dem præcis at det skal de stoppe med omgående..

Og jeg er også fuldstændig ligeglad med at andre høre på det imens, jeg fortæller dem der gør det...

Og hvis man ikke forstår hvad jeg siger første gang, så får man sgu lov til at stå skoleret og få skideballe...

Jeg kunne aldrig finde på at blande mig i vores venner's måde eller for den sagskyld min bror's måde at opdrage sine børn på..

Det kommer ikke mig ved.. Jeg behøver ikke at være enig i deres måder, men accepterer det skal jeg...

Anmeld

29. juni 2009

lonemus

Tak for alle jeres svar

Jeg syntes det er i orden at der er andre der siger noget til mine børn, hvis det er dem der er tætte på os - forældre osv. Eller hvis jeg ikke lige er ved siden af, så er det helt okay de hjælper børnene på vej.
MEN, når nogen vil opdrage på MINE børn i MIT hjem, MENS jeg sidder ved siden af...så pisser det mig sgu af! Yderligere når det foregår i en tone jeg slet ikke kan acceptere.

Jeg har osse regler her i mit hjem, som jeg forventer andre med børn accepterer.
Yderligere accepterer jeg osse andres regler - og lærer mine børn gøre det samme

Lone

Anmeld

29. juni 2009

lion

Jeg synes ikk man kan opdrage/rette på andres børn når de er hjemme og mor er i nærheden og ser det.
Jeg kan forstå hvis det er fordi barnet hopperi sofaen eller leger med ledningerne, så skal man jo sige at de ikk må.

Men ellers retter/opdrager man ikk på andres børn.
Hvis man er ude er det ok at dem i huset siger at herhjemm emå man ikk det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.