Efternavn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
27 svar
12 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ikke kærester med faren til vores kommende barn, men vi har kontakt og snakker sammen
Hvilket efternavn ville i give jeres kommende barn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg er ikke kærester med faren til vores kommende barn, men vi har kontakt og snakker sammen

Selvom i ikke er kærester, synes jeg stadig barnet kan hedde dit og farens efternavn. Det er jo barnets far, uanset om i er kærester eller ej, og så synes jeg det giver en speciel tilknytning til en, når de "arver" ens efternavn

Anmeld

22. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Vi er heller ikke sammen her mere men gode venner. Og da får bassen farens mellemnavn som mellemnavn og mit efternavn som hans efternavn så han får fra begge håber det var til at forstå

Anmeld

22. april 2013

Stumpen

Her er vi sammen, men børnene har kun mit efternavn 

Anmeld

23. april 2013

M (:

Anonym skriver:

Her er vi sammen så bassen får mit mellemnavn og kærestens efternavn. Tror det var blevet løsningen selvom vi skulle være gået fra hinanden, men skal selvfølgelig ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.

Anmeld

23. april 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

her er det kun mit

Anmeld

23. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvis han skal være en del af barnets liv, så synes jeg at i sammen skal finde ud af, hvad barnet skal hedde. Kan være at han synes det er fint, at barnet får dit efternavn, men måske har et ønske til mellemnavn.

Spørg ham, hvad han har tænkt på - kan være det bliver helt enkelt at finde ud af.

/Fenja

Anmeld

23. april 2013

Lene Unik

Min mand og jeg hedder ikke det samme til efternavn, og vore børn har mit efternavn og hans mellemnavn (til mellemnavn)

Anmeld

23. april 2013

Louise H.

Her er det mit mellemnavn og fars efternavn

Anmeld

23. april 2013

Aabye

Her har mine børn mit efternavn til trods for at jeg og børnenes far er i et fast forhold og har været det de sidste 7 år. 
Grunden til det er at han ikke bryder sig synderligt meget om sit eget efternavn og gerne vil tage mit når vi engang bliver gift... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.