Det var så det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
20 svar
10 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg sidder og tænker!

Jeg har haft et lækkert forhold til min kæreste, og det eneste vi har været lidt inde på er at jeg ikke gad at han altid skulle være sammen med kammeraterne, drikke hver dag, og skabe sig tosset i byen og gøre hvad der passer ham!

det ender så med at han idag siger at han syntes vi bare skal være venner, fordi han ikke er klar til at være bundet til mig på den måde, og egentlig ikke var klar til at lægge det vilde liv bag sig!

og da han så går, siger han at han han både vil ringe og SMS mig for at høre hvordan det går, og komme og besøge mig imorgen, helt ærligt man, hvorfor komme og ødelægge mig ved at droppe vores forhold for at blive venner? regner han bare med at det her let for mig, og jeg bare kan holde ud af ses med ham og gøre som ingenting? sidder tilbage vred og ked af det ?

come on man! føler mig ærlig talt snot dum, hvad pokker skal jeg dog gøre!

Vi skal have en søn om cirka 3 måneder - og så dette her nu

Hjælp !! .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Faith

Hold kæft hvor er han uansvarlig!

Anmeld

22. april 2013

FruK

Tror du ikke det er for kompliceret at "være venner" lige nu? Jeg tror nok at jeg ville sige til han, at han bare skulle holde sig helt væk. 

Så kan du koncentere dig om dig selv og baby. Og så kan I finde Iid af, hvordan det skal fungere når baby er kommet.

Har du nogen andre der kan støtte dig gennem resten af graviditeten og måske fødslen og tiden bagefter?

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Hold kæft hvor er han uansvarlig!

Det er heeeeeeeelt vildt!
Han gjorde mig også bare SÅ ked af det, da han 'droppede mig' frem for druk, by turer og kammerater, øv hvor jeg føler mig dum!
han glædet sig til at skulle være far, og BUM så gik det op for ham hvad det egentlig kommer til at kræve!!

Anmeld

22. april 2013

Bassemor<3

jesus hvor er han uansvarlig ! ikke klar til at lægge det vilde liv bag sig ?!?! det skulle han nok have tænkt på FØR han gjorde dig gravid ! ØV

KRAM

Anmeld

22. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg sidder og tænker!

Jeg har haft et lækkert forhold til min kæreste, og det eneste vi har været lidt inde på er at jeg ikke gad at han altid skulle være sammen med kammeraterne, drikke hver dag, og skabe sig tosset i byen og gøre hvad der passer ham!

det ender så med at han idag siger at han syntes vi bare skal være venner, fordi han ikke er klar til at være bundet til mig på den måde, og egentlig ikke var klar til at lægge det vilde liv bag sig!

og da han så går, siger han at han han både vil ringe og SMS mig for at høre hvordan det går, og komme og besøge mig imorgen, helt ærligt man, hvorfor komme og ødelægge mig ved at droppe vores forhold for at blive venner? regner han bare med at det her let for mig, og jeg bare kan holde ud af ses med ham og gøre som ingenting? sidder tilbage vred og ked af det ?

come on man! føler mig ærlig talt snot dum, hvad pokker skal jeg dog gøre!

Vi skal have en søn om cirka 3 måneder - og så dette her nu

Hjælp !! .

hvor gammel er han?

til dig

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Tror du ikke det er for kompliceret at "være venner" lige nu? Jeg tror nok at jeg ville sige til han, at han bare skulle holde sig helt væk. 

Så kan du koncentere dig om dig selv og baby. Og så kan I finde Iid af, hvordan det skal fungere når baby er kommet.

Har du nogen andre der kan støtte dig gennem resten af graviditeten og måske fødslen og tiden bagefter?

Lige præcis! det ville være alt for svært for mig at være venner med ham, og bliver nød til at tage afstand til ham selvom jeg faktisk bare har lyst til at se ham! som jeg også har fortalt ham kan jeg ikke bare ses med ham imorgen, som om intet er sket så jeg tager nok afstand til ham, og så må jeg håbe at det ikke bliver ALT for svært at ses med ham når den lille kommer til verden

-Ja jeg har en dejlig familie som støtter mig 100% og nogle søde mennesker omkring mig

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

hvor gammel er han?

til dig

Han fylder 19 til om nogle måneder, men syntes STADIG det er fejt af ham !!

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

jesus hvor er han uansvarlig ! ikke klar til at lægge det vilde liv bag sig ?!?! det skulle han nok have tænkt på FØR han gjorde dig gravid ! ØV

KRAM

Føler mig også bare SÅ dum og så at han regner med vi bare kan ses som venner

Anmeld

22. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Han fylder 19 til om nogle måneder, men syntes STADIG det er fejt af ham !!

årh så er han ikke så gammel igen.

Men ja, det er ikke fair uanset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.