tandfeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2009

Diana...

DK skriver:

Tandfeen tager tanden. Jeg var i CHOK hver gang da jeg var barn, da jeg var sikker på at kun en FE ville kunne tage tanden under puden og ligge en mønt i stedet uden jeg vågnede, he he...

Min datter ønsker ikke besøg, hvilket vi respekterer. Men altså havde brugt laaang tid på at forklare at tandfeen tager den, og ligger en mønt i stedet, og så var det lidt sent at trække i land, hvis historien skulle virke bare en smule trovædig Derudover er hun sådan en tøsepige, at jeg er sikker på hun ville ligge skrækslagen hele natten, og koldsvede af bar skræk over hvornår tandfeen kom ind til hende, he he..

Hi hi det er sgu da os lidt skrammende at der kommer en fremmet ind om natten 

Og selv tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Herhjemme kommer tandfeen og tager tanden under puden og ligger den over i en lille æske min datter har fået til sine tænder. Og så får hun en gave hver gang.

Første gang fik hun en pakke med det der moonsand, anden gang en dvd. Og næste gang får hun et pixeline spil, det har jeg nemlig allerede købt
Det er måske lidt store gaver, men det er jo nogle ting jeg alligevel ville have købt til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.