tandfeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.348 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. juni 2009

Susan1978

hvor ofte kommer hun? 

ved hver tabt tand?

min datter har nu tabt tand 2 og tandfeen kom også denne gang og lagde en mønt eller 2 til sparerisen..   men tænker lidt det kan blive en dyr affære hvis det er ved hver tabt tand..

nogen der kan huske hvad "reglerne" er eller hvordan har i gjort?

Susan og Ea nu med 2 tænder mindre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Mira0911

Min søster gav ikke hendes børn penge hver gang, hun gav dem ting som de kunne have glæde af...

Anmeld

29. juni 2009

Susan1978

Dutte84 skriver:

Min søster gav ikke hendes børn penge hver gang, hun gav dem ting som de kunne have glæde af...

ja det var selvfølgelig også en ide..   men de fik altså et eller andet ved hver tabt tand.. ?

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Susan1978 skriver:

ja det var selvfølgelig også en ide..   men de fik altså et eller andet ved hver tabt tand.. ?

Ja for det meste... F.eks malebog fra Tiger...

Anmeld

29. juni 2009

karina1980

det kommer jo lidt an på beløbet, og selvfølgelig bliver det dyrt hvid det er 20 kr hver gang, her får de 10 kr hver gang, de smider en tand,

men altså, jeg synes jo kun at det er de første der går stærkt, den store på 7 har kun tabt 5 tænder, men den lille jasmin(5) kun har tabt 1 endnu,

men her er det hver gang

Anmeld

29. juni 2009

xx

Min datter siger hun ikke vil have at tandfeen tager hendes tand   Som hun selv siger "Min tand er mere end en 20´er værd så den vil jeg  gemme ALTID". Hihi. Hun har så selv været med til at vælge en fin lille æske hun kan gemme dem i.

Men mener nu også man får noget for hver tand......det gjorde jeg ihvertfald da jeg var barn

Jeg tænker lidt over om jeres børn så også beholder tænderne når tandfeen har været og give dem penge for den? Egentlig hedder det sig jo at feen tager den med...

-s

Anmeld

29. juni 2009

Susan1978

altså her lægger vi tænderne i en lille æske i vindues karmen også når tandfeen har været der så har hun kun kigget i æsken, så den står åben også har hun lagt en mønt.

Så her tager tandfeen ikke tænderne med.

Anmeld

29. juni 2009

Bastian

Tandfeen kommer ved hver tabt tand. Hun lægger 50 kr. , men tager ikke tanden med. For min søn vil meget gerne gemme tænderne i en lille æske.

Anmeld

29. juni 2009

Vingummien

Vi fik et lille beløb for hver tand da jeg var barn og tanden blev taget, men fik dem i en æske da jeg blev ældre

Lagde tanden i et glas vand ved vandhanen om aften inden jeg gik i seng og så der en mønt om morgen

Anmeld

29. juni 2009

DK

Tandfeen tager tanden. Jeg var i CHOK hver gang da jeg var barn, da jeg var sikker på at kun en FE ville kunne tage tanden under puden og ligge en mønt i stedet uden jeg vågnede, he he...

Min datter ønsker ikke besøg, hvilket vi respekterer. Men altså havde brugt laaang tid på at forklare at tandfeen tager den, og ligger en mønt i stedet, og så var det lidt sent at trække i land, hvis historien skulle virke bare en smule trovædig Derudover er hun sådan en tøsepige, at jeg er sikker på hun ville ligge skrækslagen hele natten, og koldsvede af bar skræk over hvornår tandfeen kom ind til hende, he he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.