Gode råd mod mave influenza.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

gruener

en tynd omgang havregrød, kør den igennem en si. Jeg putter både smør og kanel på til Liam. Det vil han gerne have når han er syg. Men ingen mælkeprodukter. Vand med lkdt juice i.. Det virker også  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

Maks en spiseske væske hvert 15-30min...

Revne æbler

Banan

Mariekiks... alt i små mængder ad gangen..

Vi fik at vide vi skulle give hende hvad hun havde lyst til af produkter...

Afkogt afkølet vand med saft er også godt...

Og HUSK at spritte hænder og pusleplads af

Hvorfor kun så lidt væske? Hun vil hellere drikke end spise

Anmeld

22. april 2013

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Hvorfor kun så lidt væske? Hun vil hellere drikke end spise

Fordi det provokerer maven...

Hvis hun kan holde mere i sig så go for it.. men det er for at hun skql holde væsken i sig

Anmeld

22. april 2013

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Min lille mus har fanget sig en omgang mave influenza og jeg ikke en skid forstand på alle de sygdomme for at sige det rent ud. 

Så hvad virker?!  Indtil videre er ALT kommet op igen. Selv hendes flaske med MME. 

På forhånd tak 

Rigtig god bedring med lille Ida 

Monica

Anmeld

22. april 2013

Clisolka

Min lille mus har fanget sig en omgang mave influenza og jeg ikke en skid forstand på alle de sygdomme for at sige det rent ud. 

Så hvad virker?!  Indtil videre er ALT kommet op igen. Selv hendes flaske med MME. 

På forhånd tak 

Jeg er med på chips og colaholdet - salt- og sukkerbalancen skal op  Mæleprodukter er ikke være så godt ved sygdom 

God bedring med hende 

Anmeld

22. april 2013

modesty

På forhånd tak 

Jeg har undersøgt det meget nøje. De "kloge" siger at der ingen evidens er for at cola og æblejuice/æbler gør noget forskel. Tværtimod kan sukkerstofferne provokere infektionen (hvis det er en infektion).

Stivelsesholdige produkter som ris og hvidt toastbrød og vand, gerne med en salt/sukker blanding er det bedste for ikke at provokere maven.

Men altså... efter noget tid vil man jo give dem hvad som helst, hvis der bare er noget de kan spise.

Anmeld

23. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Fælles opdatering: 

Tak for gode råd piger! Vi undgik chips og cola, men æblejuice har hun fået en del af. Hun har ikke kastet op i et døgn nu så det går vidst den rigtige vej :-) 

Hun spiser stadig ikke meget, men hun får hvad hun vil have så hun hvert fald spiser lidt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.