Gode råd mod mave influenza.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.648 visninger
16 svar
17 synes godt om
21. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Min lille mus har fanget sig en omgang mave influenza og jeg ikke en skid forstand på alle de sygdomme for at sige det rent ud. 

Så hvad virker?!  Indtil videre er ALT kommet op igen. Selv hendes flaske med MME. 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

VIPpigen

rikkeregnbue skriver:

Min lille mus har fanget sig en omgang mave influenza og jeg ikke en skid forstand på alle de sygdomme for at sige det rent ud. 

Så hvad virker?!  Indtil videre er ALT kommet op igen. Selv hendes flaske med MME. 

På forhånd tak 

Nu får jeg nok høvl... Men cola og chips... Skruer plejer Lilje at få, de "smelter" på tungen og kløjs ikke ligesom alm chips kan... (Min datter tygger ikke, hun sluger bare maden)

Anmeld

21. april 2013

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

På forhånd tak 

INGEN MÆLKEPRODUKTER!!!!!!!!!!!!!!!

Kiks, saltstænger eller chips og så væske...

Anmeld

21. april 2013

MyLove E

VIPpigen skriver:

Nu får jeg nok høvl... Men cola og chips... Skruer plejer Lilje at få, de "smelter" på tungen og kløjs ikke ligesom alm chips kan... (Min datter tygger ikke, hun sluger bare maden)

Du får ikke høvl af mig. Men hvis Cola så bland det med vand:-)

Da Elias havde det sagde sygeplejersken salt skruer og cola. Hun sagde at det var det de gav børnene på børneafd når de kom ind med voldsom mave influenza...

Anmeld

21. april 2013

VIPpigen

Tauf skriver:

Du får ikke høvl af mig. Men hvis Cola så bland det med vand:-)

Da Elias havde det sagde sygeplejersken salt skruer og cola. Hun sagde at det var det de gav børnene på børneafd når de kom ind med voldsom mave influenza...

Tak... Syntes bare nogen har et stort rungende NEJ til cola...... 

Her har Lilje fået cola fra 2 gang hun var syg med mave influenza. Det er det jeg er vokset op med... Hihi. Og har fået indprentet at salt og sukker er godt, for salt ballancen, og blodsukkeret.... 

Anmeld

21. april 2013

MyLove E

VIPpigen skriver:

Tak... Syntes bare nogen har et stort rungende NEJ til cola...... 

Her har Lilje fået cola fra 2 gang hun var syg med mave influenza. Det er det jeg er vokset op med... Hihi. Og har fået indprentet at salt og sukker er godt, for salt ballancen, og blodsukkeret.... 

Jeg vil sige at jeg prøver at undgå cola. Men det er også fordi vi begge her hjemme er colamanier.. Ønsker ikke at Elias bliver det:-)

Anmeld

22. april 2013

Maja_4000

Caroline får også chips .. Dog ikke cola, da hun tror at hun ikke kan lide det .. Det vil jeg ikke ødelægge endnu :p men hun får lov at spise alt det 'forbudte' .. Chips, kiks, slik osv. :p jeg synes ikke mælkeprodukter gør hverken godt eller skidt, så hun får grå drikkeyoghurt, ostehaps, mælkesnitte osv. .. Bare hun spiser! :p

Anmeld

22. april 2013

Lise

Jeg ville give æblejuice og mariekiks. Ikke chips og cola. 

Anmeld

22. april 2013

Maja88

Maks en spiseske væske hvert 15-30min...

Revne æbler

Banan

Mariekiks... alt i små mængder ad gangen..

Vi fik at vide vi skulle give hende hvad hun havde lyst til af produkter...

Afkogt afkølet vand med saft er også godt...

Og HUSK at spritte hænder og pusleplads af

Anmeld

22. april 2013

Maja88

rikkeregnbue skriver:

På forhånd tak 

Glemte at citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.