IIIHH hvor er det dejligt at læse, at det ikke kun er mig der har verdens "sjoveste" naboer..

Vi føder da heldigvis alle sammen på et tidspunkt og bliver os selv igen og har fået det bedste i verden ud af det, en lille dejlig bebs.. og mht naboerne, så er de stadig skallede, har øl-vom og rynker..

Jeg har faktisk prøvet det hele nu..(tror jeg da) ved min første fødte kom jeg ned på 46 kg i 6 mdr og gik stadig i str 36 og ville have givet min højre arm for at stolt kunne vise bare list mave frem.. men jeg havde så voldsom kvalme... at når jeg dengang, var på arbejde som hjemmehjælper og skulle handle ind i føtex, havde jeg næsten en hær af føtex-servide medarbejder i hælene, der troligt løb efter mig med mobbe og vand.. jeg kunne ikke gå forbi vaskepulveret, krydderi hylden eller slagter afd. uden jeg blev dårlíg..jeg blev simpelhen stor forbruger af plastikposer og begyndte at spekulere i, hvad der smagte bedst når det kom op igen.. popcorn kan slet slet ikke anbefaldes...det sætter sig altså fast

Med mit andet barn blev jeg bare alm. rund i det..
men nu med nr 3 .. efternøgleren... + en ny dejlig mand, god mad og alt for meget hygge og pluds deraf en del ekstra kg, er man altså pludselig et helt legalt gravid-mobbe offer.. det gør det måske hellere ikke bedre at homonerne suser rundt på overarbejde.. Det er jo en ting, at man godt selv kan se den vist er helt gal.. men helt ærlig, hvis jeg ikke havde haft bækkenløsning ville jeg have den største lyst til at give dem et los i røven og give dem et vabalt kusus i ganske almindelig opførsel.. Man går da heller ikke hen til en med en bmi på 40 og fortæller dem ens mening om det (hvad end det så måtte være).. Så hvorfor skulle det være i orden at gøre det bare pga man er gravid?? nope, den godtager jeg simpelhen ikke, at være så "dum og naiv" må der simpelhen være en lov imod.. Og at man "bare" siger det for sjov høøm jo jo.. HAHA.. men hvem fanden har lige spugt om deres mening??
Gud hvor var det dejligt lige at få luft.. og til 7 og sidst, så hopper jeg da op og ned på det.. ihvertfald på mine gode dage.. hvor bækkenet ikke giver mig et smerte helvede eller homonerne driver gæk med mig.. og ellers må jeg øve mig på at være hurtig med et modbydeligt svar, severet sammen med et kæmpe smil
Anmeld