Bare en lille tanke.. Er jeg den eneste der oplever folk mangle siturationsfornemmelse ??
Jeg var en str 42/44 da jeg blev gravid for 3 gang :0) .. Er nu i uge 35 og har ialt taget 11kg på.. jeg syndes faktisk det er helt ok.. især da jeg også har fået bækkenløsning, så der er ikke de vilde lange gå ture mere..

Men jeg oplever ofte at naboér,bekendte & arbejdskolegaer i alle aldre, frit fra leveren fortæller, at de aldrig ønsker at blive så stor under en graviditet,(er 112cm rundt om maven, se mine fine mave billeder) .. eller om jeg nu er sikker på der ikke både er tvillinger og trillinger derinde.. spørgsmål som : citat.. er det ikke pinligt at vralte som en fed pingvin.. citat slut.. høøm, det har nok mere med bækkenløsningen end med vægten at gøre..
Eller bemærkninger som.. nu må det da være snart, du skal føde ellers kommer du da andrig op på 3 sal (hvor vi bor :-) ) eller skal du have en kran?
Nu er jeg ikke helt humor forladt og kan da godt grine af nogle, af bemærkningerne, men hvad går der lige gennem folk´s hoveder, når de hæmningsløs siger disse ting
-Er det for at være sjov, for så spørg jeg bare for hvem?
Jeg mener ikke, at folk skal gå på listesko overfor en gravid eller man SKAL fortælle hvor smuk en gravid er, men jeg går da heller ikke over til en skallet og spørg om han ikke snart skal købe en paryk, eller kolegaen der fylder 45 om hun snart skal på pension.. eller hende der lige er startet med at motionsløbe, hvorfor hun ikke er startet for flere år siden, for det er da en umulig opgave nu... eller til den unge, om hun helst vil vi andre splejser sammen til et make-up kursus eller om hun bare vil have nogle stærkere briller for at se krigsmallingen .. Så kære "folk og fæ hoveder" Grib lige til egen barm inden, du evt sårer en fed vraltende pingvin næste gang...
Anmeld