Manden/kærestens kammerater?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej tøser

Hvordan har i det/ville have det med at jeres mand/kæreste hver anden dag.er sammen med kammeraterne til de har fri fra arbejde, til han går i seng igen?

og i weekenderne, er han måske sammen med mig fredag,
men lørdag tager afsted fra han vågner til han går i seng igen?
og er sammen med mig søndag..

Hvis han så er sammen med kammeraterne fredag, er han sammen med mig lørdag, og dem igen søndag?

Man kan godt sige at han alle ugens dage skiftes mellem kammeraterne og jeg hver anden dag!?

Vi har ikke børn, men venter sammen et barn

Hvad ville i syntes om det?

Jeg tror at det er meget, meget vigtigt at I får snakket om det og forventningsafstemt inden den lille kommer.

Hvis vi ikke havde nogle børn ville det være OK, men ALDRIG om jeg ville have fundet mig i det med en lille nyfødt (eller et større barn for den sags skyld). Vi er lige meget sammen med vores søn (han er halvandet nu).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Na-Wi

Min kæreste har en kammerat han bruger mere tid på end de andre.. De er tit sammen hver dag, men hans ven er blevet en del af vores familie hvis man kan sige det sådan hehe.. Han spiser med flere gange om ugen, og min søn elsker ham så her har vi ikke problemer med det

Anmeld

22. april 2013

Wik

Anonym skriver:

Ja det er også det med at når han er ude VED jeg at han først kommer hjem igen sen aften, og har ikke lyst til at sige 'du må ikke' men alligevel savner jeg da følelsen af ham, før i tiden var vi var sammen stort set hele tiden , men ja det kan være han vil nyde livet nu, fordi han måske tror man ikke kan være sammen med kammeraterne når man bliver far hi hi

Jeg kan faktisk godt forstå, at du mangler eller savner ham, hvis I er vant til at have mere tid sammen. Eller har haft mere tid før hen.

Nogen gange kan man måske også synes det er svært at forstå at det SKAL eller ihvertfald tit bliver til en hel dag. Synes tit, jeg får rigeligt ud af bare et par timers hygge.

Jeg håber det er en indre ubevidst trang til at løbe lidt af sig han har for tiden, fordi han godt ved der snart kommer et helt andet ansvar på hans skuldre lige om lidt  

Anmeld

22. april 2013

Muffinmus

Lad ham rende de lidt af sig..om tre mdr er tiden ikke helt til den slags længere. Lige nu er tiden til at i tager ud og spise, i biffen, hygger med venner osv....i kan tids nok blive presset ind bag husets fire vægge

Anmeld

22. april 2013

C-Dog

Før vi fik barn brokkede min kæreste sig også hvis jeg havde planer uden ham, enten blev han sur, overtalte mig til ikke at ta afsted eller forlangte at komme med. Fuck det var godt nok træls, også fordi han mente jo vi skulle være sammen og hygge med at se ham spille wow, eller se film, noget jeg personligt synes er dødsygt. Tænkte tit han burde få et liv selv. Måske din kæreste ikke gider sidde stille og lave ingenting? Jeg synes bare du burde lave noget selv. Når baby kommer får i muligvis ikke rigtig tid til at komme ud af huset. Jeg er ihvertfald ofte alt for træt selv om jeg har lyst til at se vennerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.