Det er svært at sige, min mand er væk en tre dage i ugen, men ikke sådan fra morgen til aftem hver gang. Vi venter nummer to sammen.
Hvis man selv er meget hjemme menneske og har brug for der ikke sker en hel masse hele tiden, så tror jeg det er et stort problem.
Jeg synes det kommer lidt an på hvad de laver, hvis de sidder i en mørkt rum, og ryger smøger og stener dagen lang, og du får en lad mand hjem, så tror jeg endnu mere jeg ville have et problem.
For det meste får jeg en aktiv og sød mand hjem når han har været ude, for enten har han været til sport, ude og høre noget musik han kan lide eller været et par timer sammen med vennerne, så har det okay med det.
Men vil sige at jeg siger tit hvis jeg synes det tager overhånd, og bliver på min bekostning i forhold til vores datter. Jeg sætter grænser for hans tid, hvis jeg føler jeg ikke kan rumme det, eller det bliver for meget mig der er sammen med vores datter. I forbindelse med at du skal have barn om lidt, tror jeg I skal tale om hans vennebehov, for der får du måske mere end nogensinde brug for han er mere hjemme og er der med dig, så i starten tror jeg helt sikkert der skal andre boller på suppen.
Jeg håber I finder en løsning så I begge kan være i det. Og hyg dig så meget du overhovedet kan med dine veninder nu her, og efter, så tænker man ikke altid så meget over hvor meget manden er væk, for man har det jo selv dejligt.
Det er sådan jeg har det, men er MEGET social selv, så elsker at være sammen med folk, og finder på noget hvis jeg føler mig alene. Med mindre jeg selvfølgelig selv trænger til en hjemmeaften.