Kan vi leve for dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Hvis du er på su og har en husleje på 7000kr, så kan du få knap 3000 i boligstøtte som enlig  Husk de ikke må medregne SU lån. Derfor den store støtte.

Jeg arbejder :-) og har fra arbejde 16.500,- udbetalt. + bp. Så kan man nok ikke få tilskud? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg arbejder :-) og har fra arbejde 16.500,- udbetalt. + bp. Så kan man nok ikke få tilskud? (:

Jo.. Det. Er jeg ret sikker på.. Som enlig.. Bare ikke så meget.. Undersøg det..

Anmeld

21. april 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Jeg har været ude og se på et andet sted at bo, for mit barn og jeg. Det koster knap 7000,- + forbrug. Jeg har godt 16.000 udbetalt + børnepenge. (Vi bor stadig sammen med faren nu)

Men burde det ikke kunne lade sig gøre?

jo det vil ja da umiddelbart mene godt kan rende rundt, for du får jo også ekstra børnepenge, penge fra faren og boligsikring

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

jo det vil ja da umiddelbart mene godt kan rende rundt, for du får jo også ekstra børnepenge, penge fra faren og boligsikring

Nå okay, er det også forskelligt hvor meget man får fra faren? Ekstra børnepenge, kan alle få det? Og er det en bestemt takst?

Anmeld

21. april 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Nå okay, er det også forskelligt hvor meget man får fra faren? Ekstra børnepenge, kan alle få det? Og er det en bestemt takst?

Jeg modtager det ikke selv, men en far betaler et børne bidrag, hvis barnet bor og har adresse hos dig, men det er en fast takst, og så er der vist noget om, at man kan søge ekstra, hvis han tjener mere, ved de det ikke helt. 

Anmeld

21. april 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

børnepenge fra far er vist omkring 1200 kr i måneden. boligsikring udmåles alt efter hvor meget du tjener, men det er maxumum 40% af lejen.

Anmeld

21. april 2013

Mettefpigen

Bassemor<3 skriver:

MaxMaxuMaxumMaxumu

børnepenge fra far er vist omkring 1200 kr i måneden. boligsikring udmåles alt efter hvor meget du tjener, men det er maxumum 40% af lejen.

Max 40%? Da jeg fik boligsikring i den gamle bolig fik jeg 3200 og huslejen var 6000....

Anmeld

22. april 2013

Flødebollen

Bassemor<3 skriver:

De 40% gælder for dem, der ikke har børn. 

Når først der er børn i boligen er der andre regler og de får oftest mere i støtte

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

De 40% gælder for dem, der ikke har børn. 

Når først der er børn i boligen er der andre regler og de får oftest mere i støtte

Tak for dit svar :-) Det er så svært når man på ingen måde er inde i alle de ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.