Lol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Lilje82

ønskebarn74 skriver:

Nu må vi se.. Jeg har vedvarende lyskensmerter med jag og der er hårdt gennemsigtigt slim der kommer ud dernede..

har allerede sagt tillykke, men vil lige tilføje at de smerter slet slet ikke behøver at være noget dårligt, men fordi de hele udvider sig, jeg havde "mens" smerter de første mange uger og rendte næsten gulvet tyndt frem og tilbage til toilettet, for at tjekke efter blod.  Og efter jeg har født, har jeg kun haft de smerter en gang efter og der var jeg gravid, men det endte i en bio 3 dage over tid. Såååå jeg tror på, der er en lækker lille baby der bager derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

ønskebørn74

Lilje82 skriver:

har allerede sagt tillykke, men vil lige tilføje at de smerter slet slet ikke behøver at være noget dårligt, men fordi de hele udvider sig, jeg havde "mens" smerter de første mange uger og rendte næsten gulvet tyndt frem og tilbage til toilettet, for at tjekke efter blod.  Og efter jeg har født, har jeg kun haft de smerter en gang efter og der var jeg gravid, men det endte i en bio 3 dage over tid. Såååå jeg tror på, der er en lækker lille baby der bager derinde 

Tak søde.. 

Anmeld

21. april 2013

Lilje82

ønskebarn74 skriver:

Tak søde.. 

Anmeld

22. april 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

De tømte 12 i den ene side og 15 i den anden..

Hold da op, det var ikke så lidt

blev der nogle til fryseren så?

Tillykke med graviditeten

Anmeld

22. april 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Hold da op, det var ikke så lidt

blev der nogle til fryseren så?

Tillykke med graviditeten

Ja.. Det var et godt forsøg.. På trods af jeg bliver 39 om 3 md.

se her..

https://www.baby.dk/debat/213442pi1/barnloeshedsbehandling/den-gamle-hoene-kan-stadig--.aspx

Anmeld

22. april 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Det var et godt forsøg.. På trods af jeg bliver 39 om 3 md.

se her..

https://www.baby.dk/debat/213442pi1/barnloeshedsbehandling/den-gamle-hoene-kan-stadig--.aspx

Wuaw!!

Det var godt nok flot - sikke en høst !

Anmeld

22. april 2013

M (:

ønskebarn74 skriver:

Jeg er gravid søde... skal have taget blodprøve på tirsdag..

men stregerne er næsten lige mørke nu.. 

Dette er mit billede..

Ej, det havde jeg slet ikke set!! KÆMPE TILLYKKE!! Så blev det ENDELIG jeres tur! Hurra! 

Anmeld

22. april 2013

ønskebørn74

M (: skriver:

Ej, det havde jeg slet ikke set!! KÆMPE TILLYKKE!! Så blev det ENDELIG jeres tur! Hurra! 

1000 tak søde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.