Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er så overstimuleret at min mave ligner en i 7..8.. Md..
render i ventetøj..
Mandens kommentar... Nøj din mave kommer til at blive stor..
hahahahaha... De kære. Mænd..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg er så overstimuleret at min mave ligner en i 7..8.. Md.. render i ventetøj.. Mandens kommentar... Nøj din mave kommer til at blive stor.. hahahahaha... De kære. Mænd..
Hihiihi hvor sødt
Haha
Hvor mange ægblærer har du?
du ser sikkert super sød ud . det er lige før vi skal se billede ...
ej jeg vil 100% heller se billede når der ligger en lille spir og jeg håber der snart er en lille spir der inde
CroQuis skriver: Haha Hvor mange ægblærer har du?
De tømte 12 i den ene side og 15 i den anden..
du ser sikkert super sød ud . det er lige før vi skal se billede ... ej jeg vil 100% heller se billede når der ligger en lille spir og jeg håber der snart er en lille spir der inde
Jeg er gravid søde... skal have taget blodprøve på tirsdag..
men stregerne er næsten lige mørke nu..
Dette er mit billede..
ønskebarn74 skriver: Jeg er gravid søde... skal have taget blodprøve på tirsdag.. men stregerne er næsten lige mørke nu.. Dette er mit billede..
Nej er det rigtigt hvor har jeg over set det.
jamen for pokker søde STORT TILLYKKE
Nej er det rigtigt hvor har jeg over set det. jamen for pokker søde STORT TILLYKKE
Nu må vi se.. Jeg har vedvarende lyskensmerter med jag og der er hårdt gennemsigtigt slim der kommer ud dernede..
ønskebarn74 skriver: Nu må vi se.. Jeg har vedvarende lyskensmerter med jag og der er hårdt gennemsigtigt slim der kommer ud dernede..
jeg håber af hele mit hjerte den lille spir bliver hvor den skal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128