Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HelleBelle skriver: Tak . Mandarinen har min kæreste bare pillet i en lang skræl og så samlet lidt igen og sat lys i. Dino æg er lavet med balloner med papmache udenpå og så malet.
Tak . Mandarinen har min kæreste bare pillet i en lang skræl og så samlet lidt igen og sat lys i. Dino æg er lavet med balloner med papmache udenpå og så malet.
Arh på den måde. Trode at i ligesom "brandte" manderinen. Har nemlig set et appelsin lys på pinterest, hvor man brandte appelsinen. Har forsøgt det, men ku ik få det til at virke.
God ide med dino skattejagt! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Ej hvor sjovt med æggene... Det vil jeg da prøve til Lærke og Nor.Er frugtfarven blandet med noget? triller du æggene i det? eller hvordan
Ej hvor sjovt med æggene... Det vil jeg da prøve til Lærke og Nor.Er frugtfarven blandet med noget? triller du æggene i det? eller hvordan
Der ska ik mange dråber frugtfarve, så fortynder det ik. Jeg putter endten farven på en underkop eller i en lille frysepose, også triller jeg bare æget deri. De er hårdkogt, også er skalden banket let, så der er kommet revner i skalden. Thea elsker det! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128