kun for sjov. sjove ider! kom med jeres!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
12 svar
7 synes godt om
20. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

her er lidt ider jeg syntes er sjove.

billede 1. er glow stiks der er knækket over og indholdet er hældt over i et gammel marmeladeglas med låg på- vi havde det som bordpynt nytårsaften.

billede 2-3.Hårdkogte æg let banket, så der kommer revner i skaden. så vender man æget i frugtfarve, der trænger ind til æget. thea elsker at have dem på madpakken.

har i nogen sjove ider/ tips, så del gerne!! vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

HelleBelle

Vender glassene på hovedet? Ser fint ud, også flotte æg, men ville nok vælge at fortynde farven en del , men skal da prøves 

Anmeld

20. april 2013

HelleBelle

Mandarin lysestage, tegnehjuls dimser, dinoæg med skattejagt opgaver indeni, igen lille fugl.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2013

StineW79

HelleBelle skriver:

Vender glassene på hovedet? Ser fint ud, også flotte æg, men ville nok vælge at fortynde farven en del , men skal da prøves 

Ja glassenr vender på hovedet!! Man ska huske at knække glowstikken, inden man klipper den over. Også ska man bare ryste det over i glasset. Det ser mega fedt ud i halv mørke, og ka også bruges ude på havebordet. Bare husk, at børn ik må røre ved indholdet! 

Thea syntes det er fedt med farverne, og det smager ik af noget, og smidter heller ik af! Vh stine

Anmeld

20. april 2013

StineW79

HelleBelle skriver:

Mandarin lysestage, tegnehjuls dimser, dinoæg med skattejagt opgaver indeni, igen lille fugl.

Ej hvor er du mega dygtig! Hvordan har du lavet lysestagen og dino ægene?? Vh stine

Anmeld

20. april 2013

hautecouture

StineW79 skriver:

billede 1. er glow stiks der er knækket over og indholdet er hældt over i et gammel marmeladeglas med låg på- vi havde det som bordpynt nytårsaften.

billede 2-3.Hårdkogte æg let banket, så der kommer revner i skaden. så vender man æget i frugtfarve, der trænger ind til æget. thea elsker at have dem på madpakken.

De glas ser ret fede ud... Vi "unge" på min side af familien har en Weberklubhvor vi skiftes til at holde hus for et dejligt aften arrangement med masser af kød og vin  - der skal de da helt sikkert på bordet ... Men hvor køber man efterhånden glowsticks ene mere??? 

Anmeld

20. april 2013

StineW79

hautecouture skriver:

De glas ser ret fede ud... Vi "unge" på min side af familien har en Weberklubhvor vi skiftes til at holde hus for et dejligt aften arrangement med masser af kød og vin  - der skal de da helt sikkert på bordet ... Men hvor køber man efterhånden glowsticks ene mere??? 

Vi ka altid købe dem i vores spar butik. Måske man ku finde dem i Bilka, der hvor man ka købe pynt, paptalerkner osv til børnefødselsdagesfester?! 

Det ska helst være dem der er lidt tykke i det, de holder længer! Vh stine

Anmeld

20. april 2013

HelleBelle

hautecouture skriver:

Måske kan de købes i billi Billy ?

Anmeld

20. april 2013

HelleBelle

StineW79 skriver:

Ej hvor er du mega dygtig! Hvordan har du lavet lysestagen og dino ægene?? Vh stine

Tak . Mandarinen har min kæreste bare pillet i en lang skræl og så samlet lidt igen og sat lys i. Dino æg er lavet med balloner med papmache udenpå og så malet.

Anmeld

20. april 2013

Sara.

StineW79 skriver:

Ej hvor sjovt med æggene... Det vil jeg da prøve til Lærke og Nor.

Er frugtfarven blandet med noget? triller du æggene i det? eller hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.