yndlings sang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

MyLove E

Kay skriver:

HHa

den må vi lytte til i morgen

Har du hørt den nu?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Kay

Tauf skriver:

Har du hørt den nu?:-)

nej ik endnu vi er igang med go'morgen nyhedderne imens hun møver rundt på gulvet  hun har det bedst med at jeg er tæt på lige pt... men uden at hun skal bruge mig til noget...  så sidder jeg her med tabletten og lytter til nyhedder og tjekker baby

Anmeld

24. april 2013

BABYPIGEnr4

Kay skriver:

oister reklamen er også meget fangende for de små... i det heletaget reklamer med sang her hjemme...  men har mere musik på nu end tv da hun llers bliver meget "fanget" af tv'et 

Min datter er fuldstændig uinteresseret i TV, selvom de store ser det. Hun går bare rundt og leger eller sidder og snakker og hygger sig. De skruer heller ikke så højt op, når hun er vågen

Kram Helle

Anmeld

24. april 2013

Kay

BABYPIGEnr4 skriver:

Min datter er fuldstændig uinteresseret i TV, selvom de store ser det. Hun går bare rundt og leger eller sidder og snakker og hygger sig. De skruer heller ikke så højt op, når hun er vågen

Kram Helle

selvom vi har mutet tv'et kigger elna op på det og stener... hen er vildt betaget af alle skærme... både tv, pc, tablets og telefoner... og det har hun altid været 

Anmeld

24. april 2013

Lise

Casper på tre år elsker Gangnam Style, ligesom de fleste andre børn. Når han skal puttes vil han gerne høre Jeg ved en lærkerede, Solen er så rød mor og sangen fra Koala Brødre. 

Simon på knap seks år elsker Millionær med Rasmus Seebach, Tv2 med Hele verden fra forstanden (den var med i Cirkus Summarum for to år siden), De smukke unge mennesker med Kim Larsen og en MGP sang der vist hedder Annie, tro på os to, eller sådan noget. Han kan også vældig godt lide Gangnam Style. 

Anmeld

24. april 2013

Kay

Lise skriver:

Casper på tre år elsker Gangnam Style, ligesom de fleste andre børn. Når han skal puttes vil han gerne høre Jeg ved en lærkerede, Solen er så rød mor og sangen fra Koala Brødre. 

Simon på knap seks år elsker Millionær med Rasmus Seebach, Tv2 med Hele verden fra forstanden (den var med i Cirkus Summarum for to år siden), De smukke unge mennesker med Kim Larsen og en MGP sang der vist hedder Annie, tro på os to, eller sådan noget. Han kan også vældig godt lide Gangnam Style. 

dejlig musik smag...

Anmeld

24. april 2013

Mettefpigen

Uhh lukas har et par stykker..... Thomas tog :-P , david guetta- titanium, someone like you-adele og somebody i use to know-goteye :-D

Anmeld

24. april 2013

Mettefpigen

Uhh lukas har et par stykker..... Thomas tog :-P , david guetta- titanium, someone like you-adele og somebody i use to know-goteye :-D

Anmeld

24. april 2013

maryjane

Hih. Karla kan godt lide: 

Katy Perry - Wide awake

Carly Rae Jepsen - Call me maybe 

Pink - Try

Goyte - Somebodt that i used to know 

Marina and the diamonds - heartbeaker 

Bamse og kylling - Regnsangen og hun syntes også engang den sang fra Skæg Med Tal var god ... Men ikke så meget mere... 

Anmeld

24. april 2013

Francisca

Kay skriver:

hvad er jeres børns yndlings sang??

elnas klare favorit er denne

http://www.youtube.com/watch?v=sDMA_CuUbpU

ja vidioen der er til ved jeg ik lige... vi høre den altid på spoify  hun griner over hele hovedet når den er på.. har nok noget at gøre med at vi danser fjolle dans imens... men man kan da ik sidde stille til den sang

Ligesiden min datter blev født har jeg altid vugget hende og sunget Mariehønen evigglad. 

Nu kan hun godt lide bamses regnsang " når regnen regner oppe på taget........."  Og mester jackob hjemme hos farmor er et hit. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.