yndlings sang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.749 visninger
42 svar
4 synes godt om
20. april 2013

Kay

hvad er jeres børns yndlings sang??

elnas klare favorit er denne

http://www.youtube.com/watch?v=sDMA_CuUbpU

ja vidioen der er til ved jeg ik lige... vi høre den altid på spoify  hun griner over hele hovedet når den er på.. har nok noget at gøre med at vi danser fjolle dans imens... men man kan da ik sidde stille til den sang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Clisolka

Isabella elsker Mester Jakob - den skal jeg altid synge for hende når hun skal sove, og Du er min øjesten  Hun kan selv synge Mester Jakob nu 

Anmeld

20. april 2013

Maja88

Da hun var lille var det be the love generation og jeg i live....

Nu er det bare alle sange med fakter

Anmeld

20. april 2013

Happiness

Lukas' er "Jens petersens ko", "inde i min hånd" og "Hjulene på bussen" De bliver alle sunget inden sengetid, mens vi sidder overfor hinanden og laver fagter til. Super hyggeligt. De synger dem til rytmik i vuggeren, så han ELSKER dem bare.

Anmeld

20. april 2013

Ellie79

Kay skriver:

ja vidioen der er til ved jeg ik lige... vi høre den altid på spoify  hun griner over hele hovedet når den er på.. har nok noget at gøre med at vi danser fjolle dans imens... men man kan da ik sidde stille til den sang

Malou ELSKER alt med Rasmus Seebach og Burhan G Malte  er helt vild med intro sangen til Byggemand bob og lille røde traktor - gider ikke se filmen bare hører sangene igen og igen 

Anmeld

21. april 2013

Kay

Babymor2010 skriver:

Isabella elsker Mester Jakob - den skal jeg altid synge for hende når hun skal sove, og Du er min øjesten  Hun kan selv synge Mester Jakob nu 

det er da også en dejlig sang

Anmeld

21. april 2013

Kay

Maja88 skriver:

Da hun var lille var det be the love generation og jeg i live....

Nu er det bare alle sange med fakter

fakte sange er også et hit her hjemme... mest at sidde og grine af mor 

Anmeld

21. april 2013

Kay

Happiness skriver:

Lukas' er "Jens petersens ko", "inde i min hånd" og "Hjulene på bussen" De bliver alle sunget inden sengetid, mens vi sidder overfor hinanden og laver fagter til. Super hyggeligt. De synger dem til rytmik i vuggeren, så han ELSKER dem bare.

det er også nogle dejlige sange

Anmeld

21. april 2013

Kay

AnjaB skriver:

Malou ELSKER alt med Rasmus Seebach og Burhan G Malte  er helt vild med intro sangen til Byggemand bob og lille røde traktor - gider ikke se filmen bare hører sangene igen og igen 

ja oki... så kan man godt blive lidt træt af en intro sang

Anmeld

21. april 2013

BABYPIGEnr4

Kay skriver:

Min datter har været syg med oister reklame sangen siden hun blev født - du ved den "Oister, oister - du får mer for dine pænge". Ellers har vi på Neonathalgangen hver dag og hele tiden sunget "Langt ude i skoven" og "Du er så smuk og dejlig". Dem er hun rigtig glad for. Nu synger vi "Mariehønen Evigglad" hver aften og så sover hun. Kaja er nu 18 mdr.

Babyéste hilsner fra

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.