hej forsatan hvor jeg føler med dig!!
jeg har galdesten og mine anfald er begyndt at komme efter jeg er startet på projekt vægttab for 12 måneder siden og kun blevet værre, jeg får dem meget ofte nu, jeg havde et i nat jeg faldt i søvn kl 22.30 og kl 23.30 vågner jeg op med ondt i maven og urolig i kroppen og var utilpas jeg stod og gik lidt rundt for at mærke efter om det virkelig var sådan et på vej, det var det så kl 23.50 tog jeg en tradolan 50mg det er morfin og det var sindsygt slemt ,fik voldsom kvalme og kl 00.15 måtte jeg ringe til vagtvægen han sagde jeg skulle tage en diclon stikpille på 100 mg med det samme det gjorde jeg, og havde de vildste svedeture er du vanvittig, jeg fik først ro kl 01 der gav det slip, og så sejlede jeg ellers pga de stærke midler, idag er jeg så voldsom udmattet og ør i hele kroppen, og det er kun en måned siden sidst jeg fik et anfald, jeg kan så ikke blive opereret før jeg har tabt mig rigtig meget pga min læge ikke tør med narkosen pga min vægt også selvom jeg har tabt 21 kg skal jeg tabe mere endnu
så du er ikke alene!!!
det er et helved og jeg kender det....
tager du de samme smertestillende som mig..???
hvor sidder dine smerter mine er selvfølelig i højreside men også i midten lige ved hjertet, og smerterne kan ikke beskrives før man har prøvet det.
har mange gange måtte på skadestuen og lægevagten pga de smerter, og jeg panikker bar fordi man intet kan gøre end at vente på ens piller virker.
hilsen charlotte
Anmeld