Justin Bieber/Koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

Dinna88

MorDk skriver:

Ok men jeg tænker mere op "oplevelsen" af folk der besvimer, skriger, græder osv?

Mjah - jeg ville ikke tøve med at tage en 6-årig med, alt afhængigt af barnet selvfølgelig. Jeg er et koncert menneske, jeg har været til mange og jeg hvordan man tager forbehold for diverse ting. Men det er klart, at nogle børn ikke skal med, hvorimod andre vil have deres livs oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Dinna88

Lone H. skriver:

Aarh dem havde jeg ikke set  

hehe Jeg mener bestemt ikke at du står og slår rødder, og chiller, men at der f.eks. ikke opstår mosh pit og andet

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Dinna88 skriver:

hehe Jeg mener bestemt ikke at du står og slår rødder, og chiller, men at der f.eks. ikke opstår mosh pit og andet

mosh a hvad for en fisk?

Anmeld

20. april 2013

Dinna88

MorDk skriver:

mosh a hvad for en fisk?

høhø. Det er de dumme røvhuller til koncerter, der gerne vil gå amok, der begynder at slås midt iblandt publikum. Så dannes der en cirkel fordi folk trækker sig væk, og så står de der og kaster hinanden rundt

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Dinna88 skriver:

høhø. Det er de dumme røvhuller til koncerter, der gerne vil gå amok, der begynder at slås midt iblandt publikum. Så dannes der en cirkel fordi folk trækker sig væk, og så står de der og kaster hinanden rundt

Ok...  Det lyder ikke så rart...

Anmeld

20. april 2013

elluL

Min lillesøster på 13 år, er mega fan. Så gav hende oplevelsen i fødselsdagsgave. Jeg har så selv fået "æren" af at tage med.
Vil sige jeg er glad for vi har sidde pladser, både fordi jeg er gravid, og så er de der beliebers jo total oppe at kører. Se eks. TV2 nu, det viser et meget godt billede af hvordan det foregår.

Anmeld

20. april 2013

Dinna88

MorDk skriver:

Ok...  Det lyder ikke så rart...

Nej, det er noget pjat. Men den slags opstår jo netop ikke til JB koncerter 

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Dinna88 skriver:

Nej, det er noget pjat. Men den slags opstår jo netop ikke til JB koncerter 

Nej forhåbentlig da ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.