Justin Bieber/Koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
17 svar
3 synes godt om
20. april 2013

MorDk

Nogle herinde hvis børn er FAN af Bieber-drengen? Skal De til koncert med ham? Hvis JA hvor gamle er De så?

Og så lige et andet spørgsmål...

Hvor gammel mener I man skal være for at komme med til sådan en koncert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

LRJ

MorDk skriver:

Nogle herinde hvis børn er FAN af Bieber-drengen? Skal De til koncert med ham? Hvis JA hvor gamle er De så?

Og så lige et andet spørgsmål...

Hvor gammel mener I man skal være for at komme med til sådan en koncert?

kender en der er derover med sin 9-årige datter  
og sidst han var her kender jeg en der var afsted med hendes 7-årige datter  

Og hvis nu julie havde været 9-10 år havde jeg os taget julie med derover- da hun som 3-årige er helt vild med justin bieber  

Anmeld

20. april 2013

Dinna88

Jeg synes omkring 6 år er det yngste man skal være. Folk er SUVERÆNT gode til at tage hensyn til børn til koncerter, og en JB koncert er jo "stille og rolig," så der ville jeg slet ikke tøve

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Jeg synes omkring 6 år er det yngste man skal være. Folk er SUVERÆNT gode til at tage hensyn til børn til koncerter, og en JB koncert er jo "stille og rolig," så der ville jeg slet ikke tøve

Jeg ved ikke hvor stille og roligt det er. Teenagepigerne er jo voldsomt hysteriske. Besvimer, skriger og græder?? Er det ikke lidt for voldsomt til en 6 årig? 10 årig?

Anmeld

20. april 2013

LRJ

Dinna88 skriver:

en justin Bieber koncent er det langt fra stille og rolig, Vil sige at Chris browns koncent er mere stille end en bieber koncert. 

Anmeld

20. april 2013

Dinna88

MorDk skriver:

Jeg ved ikke hvor stille og roligt det er. Teenagepigerne er jo voldsomt hysteriske. Besvimer, skriger og græder?? Er det ikke lidt for vildsomt til en 6 årig? 10 årig?

Hehe..... Der er altid  nogle der går amok. Men du stiller dig jo ikke midtfor, forrest, til en koncert med en 6-årig. 

Jeg har lige været til endnu en Volbeat koncert - der går publikum amok. Men der var en 10-årig dreng, og der blev taget SÅ meget hensyn til ham, og vagterne var så klar på at hjælpe, hvis der skete noget.

Anmeld

20. april 2013

Dinna88

Lone H. skriver:

en justin Bieber koncent er det langt fra stille og rolig, Vil sige at Chris browns koncent er mere stille end en bieber koncert. 

Bid mærke i kaninørerne

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Dinna88 skriver:

Hehe..... Der er altid  nogle der går amok. Men du stiller dig jo ikke midtfor, forrest, til en koncert med en 6-årig. 

Jeg har lige været til endnu en Volbeat koncert - der går publikum amok. Men der var en 10-årig dreng, og der blev taget SÅ meget hensyn til ham, og vagterne var så klar på at hjælpe, hvis der skete noget.

Ok men jeg tænker mere op "oplevelsen" af folk der besvimer, skriger, græder osv?

Anmeld

20. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

min kærestes niece er vidst med - hun er 11 år

Anmeld

20. april 2013

LRJ

Dinna88 skriver:

Bid mærke i kaninørerne

Aarh dem havde jeg ikke set  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.