Hvor føler jeg mig dum...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Christina74

CH2012 skriver:

Øv, øv, øv med mere øv på...

Jeg fik lidt tidligere i dag ret kraftige smerter i underlivet og maven, og finder her for nogle min. siden ud af, at jeg desværre har fået min menstruation. Øv, hvor føler jeg mig dum, når jeg nu har følt alle de ting jeg har følt...       

Det betyder bare, at jeg i hvert fald ikk kan stole på min krop og dens signaler. Øv!

jeg havde det helt lige sådan, så du er kke den eneste der har følt sådan :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

BigHope13

CH2012 skriver:

Hovsa - jeg glemte helt at svare dig, pga. af alle mine projekter herhjemme. Sorry 

Men ja, jeg ved det ikk med sikkerhed, men uanset hvad er der jo ikk noget at gøre ved det. Jeg har "accepteret" det eller hvad man nu skal sige, og er videre. Det er lidt pudsigt, eller hvad man lige skal sige, men jeg har det faktisk "bedre" efter at have fået menstruation (forstå mig ret, var selvfølgelig rigtigt skuffet) - men at rende rundt i uvished, det hader jeg. Og da jeg så fik min menstruation, - ja så fik jeg jo "vished" 

Men jeg håber den snart er der - jeg kan mærke jeg lægger en dæmper på selv, i forhold til at kigge på babytøj, babyting, tilbehør, møbler, barnevogne osv. Og jeg "savner" at kigge på det... 

Hvordan går din graviditet egentlig? 

Jeg kan sagtens følge dig, men føler sig lettet fordi nu har man noget at forholde sig til og det er super sundt for ens tanker lige at få lidt fri
min graviditet går rigtig godt, vi har netop idag været til nakkefolds scanning og alt så rigtig fint ud så vi er lettede og lykkelig for at se alt er okay derinde. så venter vi tiden an til den 13maj hvor vi skal til kønsscanning

Anmeld

23. april 2013

CH2012

Christina 1974 skriver:

jeg havde det helt lige sådan, så du er kke den eneste der har følt sådan :-S

Det er sødt af dig at skrive det... 

Anmeld

23. april 2013

CH2012

BigHope13 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, men føler sig lettet fordi nu har man noget at forholde sig til og det er super sundt for ens tanker lige at få lidt fri
min graviditet går rigtig godt, vi har netop idag været til nakkefolds scanning og alt så rigtig fint ud så vi er lettede og lykkelig for at se alt er okay derinde. så venter vi tiden an til den 13maj hvor vi skal til kønsscanning

Ja, nemlig... Og det er jo ikk fordi man ikk er skuffet, men så kan jeg tage den derfra. Og så hygger kæresten og jeg os bare igen hehe. Forstå mig ret

Ej, hvor lyder det bare godt og spændende! Bliver spændende med hvilket køn det bliver. Har du et bud på hvad det bliver eller?

Anmeld

23. april 2013

BigHope13

CH2012 skriver:

J

Ja, nemlig... Og det er jo ikk fordi man ikk er skuffet, men så kan jeg tage den derfra. Og så hygger kæresten og jeg os bare igen hehe. Forstå mig ret

Ej, hvor lyder det bare godt og spændende! Bliver spændende med hvilket køn det bliver. Har du et bud på hvad det bliver eller?

Ja man bliver bedre til huske og nyde hinanden, man kan ikke gøre noget ved situationen her og nu alligevel

ja det hele er meget meget spændende, jeg har en fornemmelse af det bliver en lille baby boy og en kæreste, familie samt veninder der tror det samme så nu må vi se om vi alle får ret Tihi.

Anmeld

23. april 2013

CH2012

BigHope13 skriver:

Ja man bliver bedre til huske og nyde hinanden, man kan ikke gøre noget ved situationen her og nu alligevel

ja det hele er meget meget spændende, jeg har en fornemmelse af det bliver en lille baby boy og en kæreste, familie samt veninder der tror det samme så nu må vi se om vi alle får ret Tihi.

Ja, helt sikkert.. Man skal ikk glemme hinanden, selvom det nemt kan ske midt i alt "ræset" i tankerne... 

Det bliver sjovt at se om I så har ret  

Anmeld

23. april 2013

Babydrøm

CH2012 skriver:

Jeg fik lidt tidligere i dag ret kraftige smerter i underlivet og maven, og finder her for nogle min. siden ud af, at jeg desværre har fået min menstruation. Øv, hvor føler jeg mig dum, når jeg nu har følt alle de ting jeg har følt...       

Det betyder bare, at jeg i hvert fald ikk kan stole på min krop og dens signaler. Øv!

Hvor ærgeligt  for at det snart er jeres tur

Anmeld

23. april 2013

CH2012

AnnL skriver:

Hvor ærgeligt  for at det snart er jeres tur

Mange tak - det er sødt af dig

Anmeld

23. april 2013

Muhmi

CH2012 skriver:

Ingen grund til at føle dig dum, jeg tror vi alle sammen har prøvet at blive snydt af vores krop! Det er desværre bare super øv når ens krop ikke lige gør som man siger den skal gøre! 

Anmeld

24. april 2013

CH2012

Muhmi skriver:

Ingen grund til at føle dig dum, jeg tror vi alle sammen har prøvet at blive snydt af vores krop! Det er desværre bare super øv når ens krop ikke lige gør som man siger den skal gøre! 

Jeg er glad for, at jeg ikk er den eneste, men er selvfølgelig ikk glad for at det også sker for andre. For det er nu ikk den fedeste følelse. Men tak for støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.