Hvor føler jeg mig dum...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
19 svar
7 synes godt om
20. april 2013

CH2012

Øv, øv, øv med mere øv på...

Jeg fik lidt tidligere i dag ret kraftige smerter i underlivet og maven, og finder her for nogle min. siden ud af, at jeg desværre har fået min menstruation. Øv, hvor føler jeg mig dum, når jeg nu har følt alle de ting jeg har følt...       

Det betyder bare, at jeg i hvert fald ikk kan stole på min krop og dens signaler. Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

esioul

CH2012 skriver:

Øv, øv, øv med mere øv på...

Jeg fik lidt tidligere i dag ret kraftige smerter i underlivet og maven, og finder her for nogle min. siden ud af, at jeg desværre har fået min menstruation. Øv, hvor føler jeg mig dum, når jeg nu har følt alle de ting jeg har følt...       

Det betyder bare, at jeg i hvert fald ikk kan stole på min krop og dens signaler. Øv!

Det kan man ikke nej.

Ens tanker spiller meget ind

Anmeld

20. april 2013

CH2012

esioul skriver:

Det kan man ikke nej.

Ens tanker spiller meget ind

Ja, det er da virkelig ikke smart.... Øv!

Anmeld

20. april 2013

ditski

Øv øv. Det er sådan en træls følelse a stå med har selv prøvet det et par gange,

Anmeld

21. april 2013

pearly

Du skal ikke føle dig dum. Det er meget normalt at man bilder sig mange ting ind når man ønsker noget virkelig meget.

Jeg troede også jeg muligvis var gravid,  fordi jeg gik en dag over tid. I den tid følte jeg at jeg havde en masse symptomer på graviditet, som jeg kan se numbare var tegn på at min mens var på vej.

Men lige meget hvad så bliver man sgu skuffet, og det er jo til at forstå

Anmeld

21. april 2013

BigHope13

Du er ikke spor dum
jeg har desværre i rigtig mange mdr faktisk næsten hver mdr vi har været igang med projekt baby (26mdr) haft en masse symptomer og faktisk følt mig gravid op til flere gange.
Men det hele ligger i vores hoveder,vi siger vi ikke tænker så meget over det men det gør vi. og jeg havde det sådan at bare jeg kunne mærke et jag ja så byggede jeg videre på tanken om hvad kunne det være.
Men prøv at slappe af i hovedet, nu har jeg været igennem to insemination forsøg, og jeg havde al mulig tro på at andet gang bare ikke ville lykkedes og vi havde aftalt en pause efter dette forsøg for ligesom at få lidt styr på tankerne igen, for man bliver ødelagt af det her. og ja den mdr fik jeg ingen symptomer, jeg var virkelig helt renset i hovedet og havde det sådan at den test der skulle tages blot var en formalitet, men den vidste sørme positivt.

Nu kender jeg ikke så meget til din historiebogen hvor længe i har været igang men prøv at få renset ud i hovedet og slap så meget af som muligt.
Det skal nok lykkedes en da når du mindst venter det

Anmeld

21. april 2013

CH2012

Amberberry skriver:

Du skal ikke føle dig dum. Det er meget normalt at man bilder sig mange ting ind når man ønsker noget virkelig meget.

Jeg troede også jeg muligvis var gravid,  fordi jeg gik en dag over tid. I den tid følte jeg at jeg havde en masse symptomer på graviditet, som jeg kan se numbare var tegn på at min mens var på vej.

Men lige meget hvad så bliver man sgu skuffet, og det er jo til at forstå

Mange tak for "støtten"

Jeg er faktisk ved at være ret overbevist om, at det nok er en abort jeg er ude i... For har en del klumper i blødet og føler mig svimmel. Og rigtig træt, og har har oplevet ret kraftige og intense smerter/jag i underlivet og maven. Og så de helt "alm." kraftige menstruationssmerter...

Anmeld

21. april 2013

CH2012

BigHope13 skriver:

Du er ikke spor dum
jeg har desværre i rigtig mange mdr faktisk næsten hver mdr vi har været igang med projekt baby (26mdr) haft en masse symptomer og faktisk følt mig gravid op til flere gange.
Men det hele ligger i vores hoveder,vi siger vi ikke tænker så meget over det men det gør vi. og jeg havde det sådan at bare jeg kunne mærke et jag ja så byggede jeg videre på tanken om hvad kunne det være.
Men prøv at slappe af i hovedet, nu har jeg været igennem to insemination forsøg, og jeg havde al mulig tro på at andet gang bare ikke ville lykkedes og vi havde aftalt en pause efter dette forsøg for ligesom at få lidt styr på tankerne igen, for man bliver ødelagt af det her. og ja den mdr fik jeg ingen symptomer, jeg var virkelig helt renset i hovedet og havde det sådan at den test der skulle tages blot var en formalitet, men den vidste sørme positivt.

Nu kender jeg ikke så meget til din historiebogen hvor længe i har været igang men prøv at få renset ud i hovedet og slap så meget af som muligt.
Det skal nok lykkedes en da når du mindst venter det

Mange tak Det er sødt af dig at skrive.

Jeg tror faktisk, det er en abort jeg er ude i...  For har en del klumper i blødet og føler mig svimmel. Og rigtig træt, og har har oplevet ret kraftige og intense smerter/jag i underlivet og maven. Og så de helt "alm." kraftige menstruationssmerter... Og havde det generelt bare rigtig skidt igår.

Men er selvfølgelig ikk 100% sikker.

Det er ikk fordi vi har været igang længe, slet ikk faktisk - men det har været et stort ønske i laaang tid - og vi var faktisk også gået igang tilbage i oktober md. sidste år, men valgte så at vente igen pga. jeg gik ned med stress pga. bl.a. dårlige oplevelser i forbindelse med min uddannelse. Men har fået det meeeeget bedre, så det er skønt

Men ja, vi må bare prøve igen næste gang

Anmeld

21. april 2013

BigHope13

CH2012 skriver:

Mange tak Det er sødt af dig at skrive.

Jeg tror faktisk, det er en abort jeg er ude i...  For har en del klumper i blødet og føler mig svimmel. Og rigtig træt, og har har oplevet ret kraftige og intense smerter/jag i underlivet og maven. Og så de helt "alm." kraftige menstruationssmerter... Og havde det generelt bare rigtig skidt igår.

Men er selvfølgelig ikk 100% sikker.

Det er ikk fordi vi har været igang længe, slet ikk faktisk - men det har været et stort ønske i laaang tid - og vi var faktisk også gået igang tilbage i oktober md. sidste år, men valgte så at vente igen pga. jeg gik ned med stress pga. bl.a. dårlige oplevelser i forbindelse med min uddannelse. Men har fået det meeeeget bedre, så det er skønt

Men ja, vi må bare prøve igen næste gang

Åh kan godt forstå du har en mistanke til det, det kan jo også sagtens være en abort eller biokemisk graviditet,
men har så hørt nogle blive ret hurtige gravide efter sådan en omgang. Og mon ikke din krop forbereder sig på en kommende graviditet
jeg krydser alt for det snart vil lykkedes jer.

Anmeld

23. april 2013

CH2012

BigHope13 skriver:

Åh kan godt forstå du har en mistanke til det, det kan jo også sagtens være en abort eller biokemisk graviditet,
men har så hørt nogle blive ret hurtige gravide efter sådan en omgang. Og mon ikke din krop forbereder sig på en kommende graviditet
jeg krydser alt for det snart vil lykkedes jer.

Hovsa - jeg glemte helt at svare dig, pga. af alle mine projekter herhjemme. Sorry 

Men ja, jeg ved det ikk med sikkerhed, men uanset hvad er der jo ikk noget at gøre ved det. Jeg har "accepteret" det eller hvad man nu skal sige, og er videre. Det er lidt pudsigt, eller hvad man lige skal sige, men jeg har det faktisk "bedre" efter at have fået menstruation (forstå mig ret, var selvfølgelig rigtigt skuffet) - men at rende rundt i uvished, det hader jeg. Og da jeg så fik min menstruation, - ja så fik jeg jo "vished" 

Men jeg håber den snart er der - jeg kan mærke jeg lægger en dæmper på selv, i forhold til at kigge på babytøj, babyting, tilbehør, møbler, barnevogne osv. Og jeg "savner" at kigge på det... 

Hvordan går din graviditet egentlig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.