Jeg søger lidt hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det gjorde min også i første forsøg.. Derefter har jeg fået crinone to gange dagligt.. Og jeg synes det var fint.. For så kunne jeg nå at rå knalde med manden inden det kom.. Det er fucking hårdt at undvære sex så længe hele tiden.. 

Ja lige den del er jo dejlig nok, men det er da træls at ens mens ikke kommer så håber man jo endnu mere at den er der.. Kunne jeg forestille mig..

Ok, så er det måske fordi jeg ikke har fået så meget crinone de andre gange, at jeg ikke har fået sådan en seddel som denne gang.. (Ellers har du måske bare lavet om på sedlen man for udleveret når man har fået æg op..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Det er da bare irriterende.. Men svaret skal jeg jo nok få om det er ved BP svaret eller ved mens..

Jeg har altid set bp-dagen som min mens-dag, så jeg har ikke været så generet af det. Det er heller ikke helt mærkeligt, at kroppen bliver påvirket af alt den medicin, der bliver proppet i den
Jeg håber ikke, du får en alt for hård ventetid

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg har altid set bp-dagen som min mens-dag, så jeg har ikke været så generet af det. Det er heller ikke helt mærkeligt, at kroppen bliver påvirket af alt den medicin, der bliver proppet i den
Jeg håber ikke, du får en alt for hård ventetid

Nej der er overhovedt ikke mærkeligt at kroppen reagere på alle de ting vi propper os med..

Jeg har tænkt på min cyklus i forhold til mens dag, da jeg i de andre forsøg har fået min mens før min cyklus mens dag..

Tak det håber jeg heller ikke

Anmeld

20. april 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Ok.. Jamen det er heller ikke fordi jeg ikke stoler på dem, jeg ville bare høre om hvad folk erfarer med det, da jeg jo som sagt i de 2 andre forsøg også har fået crinone hvor min mens er kommet før forventet..

Det er da også irriterende at medicinen kan gøre det, så kan man evt. gå og håbe og så NEJ ! ikke alligevel..

Men tak for svaret..

Kan sagtens forstå dig!

Hvornår forventer du mens og hvornår skal du have taget bp?

Anmeld

20. april 2013

Putomanen

Anonym skriver:

GHuHvi

Nej der er overhovedt ikke mærkeligt at kroppen reagere på alle de ting vi propper os med..

Jeg har tænkt på min cyklus i forhold til mens dag, da jeg i de andre forsøg har fået min mens før min cyklus mens dag..

Tak det håber jeg heller ikke

Hvis du har fået din mens før bp dag de andre gange, også på crinone, så vil jeg gætte på at det bliver lige sådan denne gang.

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Hvis du har fået din mens før bp dag de andre gange, også på crinone, så vil jeg gætte på at det bliver lige sådan denne gang.

Det har jeg nemlig.. Bare kun en gang dagligt hvor denne gang er 2 gange dagligt.. Men det burde jo ikke gøre det tænker jeg.. Hmm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.