Jeg søger lidt hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.763 visninger
15 svar
2 synes godt om
20. april 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer

Jeg har i forbindelse med ÆO fået udleveret et stykke papir med dota for BP andre oplyser samt nogle anbefalinger til nu her efter oplægningen..

Der står på det her stykke papir at pga. hormonbehandling med Estrofem og Crinone kan blødningen udeblive selvom der ikke er opnået graviditet.. Men jeg har selv været inde på div. sider og læse om disse preparater og ved Estrofem står der ingen steder at det kan udsætte ens blødning, og ved Crinone står der blødningsforstyrrelse under IKKE almindelige bivirkninger..

Så mit spørgsmål er nu om det er noget de skal skrive fordi Crinone i sjældne tilfælde kan udsætte ens blødningen uden opnået graviditet.. Eller er der andre der kender til at disse preparater udsætter selvom det ikke står som bivirkning?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

os2

jeg har ikke fået den medicin du omtaler - kun crinonen, mener også at blødningen udeblev indtil testsag hos mig pga jeg fortsatte med medicinen indtil testdag 

held og lykke 

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

os2 skriver:

jeg har ikke fået den medicin du omtaler - kun crinonen, mener også at blødningen udeblev indtil testsag hos mig pga jeg fortsatte med medicinen indtil testdag 

held og lykke 

Jeg har været gennem 2 IVF forsøg før, hvor jeg også kun har fået crinonen, og der kom min mens på 4-5 dage inden teste dag.. Men jeg har bare ikke fået denne sedel før hvor der står sådan.. Så jeg blev da helt nervøs..

Men mange tak

Anmeld

20. april 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej de damer

Jeg har i forbindelse med ÆO fået udleveret et stykke papir med dota for BP andre oplyser samt nogle anbefalinger til nu her efter oplægningen..

Der står på det her stykke papir at pga. hormonbehandling med Estrofem og Crinone kan blødningen udeblive selvom der ikke er opnået graviditet.. Men jeg har selv været inde på div. sider og læse om disse preparater og ved Estrofem står der ingen steder at det kan udsætte ens blødning, og ved Crinone står der blødningsforstyrrelse under IKKE almindelige bivirkninger..

Så mit spørgsmål er nu om det er noget de skal skrive fordi Crinone i sjældne tilfælde kan udsætte ens blødningen uden opnået graviditet.. Eller er der andre der kender til at disse preparater udsætter selvom det ikke står som bivirkning?

De fleste jeg hører om, har fået udsat deres blødning pga. brug af crinone. Så jeg synes bare du skal stole på det lægen har fortalt dig/skrevet på papiret til dig

Anmeld

20. april 2013

Putomanen

Jeg har fået noget andet medicin, lutinus, men det har samme virkning som crinone. Min mens er også blevet udskudt et par dage, til dagen for bp. Så vidt jeg har læst herinde er det ret normalt.

Anmeld

20. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej de damer

Det er de preperater jeg har fået.. Og jeg fik først mens 5 dage efter jeg stoppede med det..

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

De fleste jeg hører om, har fået udsat deres blødning pga. brug af crinone. Så jeg synes bare du skal stole på det lægen har fortalt dig/skrevet på papiret til dig

Ok.. Jamen det er heller ikke fordi jeg ikke stoler på dem, jeg ville bare høre om hvad folk erfarer med det, da jeg jo som sagt i de 2 andre forsøg også har fået crinone hvor min mens er kommet før forventet..

Det er da også irriterende at medicinen kan gøre det, så kan man evt. gå og håbe og så NEJ ! ikke alligevel..

Men tak for svaret..

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg har fået noget andet medicin, lutinus, men det har samme virkning som crinone. Min mens er også blevet udskudt et par dage, til dagen for bp. Så vidt jeg har læst herinde er det ret normalt.

Det er da bare irriterende.. Men svaret skal jeg jo nok få om det er ved BP svaret eller ved mens..

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det er de preperater jeg har fået.. Og jeg fik først mens 5 dage efter jeg stoppede med det..

Ok øv det var da træls.. Man håber jo SÅ meget, så hvis nu ens mens ikke kommer kunne jeg forestille mig håbet bliver forstærket (det har jeg jo ikke prøvet før da min mens i de andre forsøg er kommet før tid)

Anmeld

20. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ok øv det var da træls.. Man håber jo SÅ meget, så hvis nu ens mens ikke kommer kunne jeg forestille mig håbet bliver forstærket (det har jeg jo ikke prøvet før da min mens i de andre forsøg er kommet før tid)

Det gjorde min også i første forsøg.. Derefter har jeg fået crinone to gange dagligt.. Og jeg synes det var fint.. For så kunne jeg nå at rå knalde med manden inden det kom.. Det er fucking hårdt at undvære sex så længe hele tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.