sove på maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Ayasmor

Gittemor09 skriver:

ja, det kan han

han kan både den ene og anden vej.... han ligger ikke sådan direkte fladt på maven, men mere halvt om halvt... ja, det ser sjovt ud.. måske jeg skulle vedhæfte et billede... griner....

Jamen så er der ingen ko på isen Så længe han kan det, så ville jeg lade ham sove i den stilling han finder behageligst, selvom det af og til giver nogle skøre stillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Gittemor09

gokkelok skriver:

Min sundhedsplejerske sagde, at når de er ½ år, må de godt sove på maven. 

Min datter er ½ år og vender sig altid om på maven, lige siden hun var 4 mdr, har du brokket sig hvis ikke hun kunne få lov til at ligge på maven. Jeg har så heller ikke noget problem med at lægge hende på maven, så hun altid har kunne løfte hendes hoved ret højt, også bare ligge på et fladt underlag uden pude eller andet der kan spærre for luftvejene.

han ligger nemlig heller ikke med pude men bare på madrassen, han har sin nusseklud, men på en eller anden mærkelig måde ligger den altid ved hans fødder når han er faldet i søvn..

Anmeld

19. april 2013

Gittemor09

Ayasmor skriver:

Jamen så er der ingen ko på isen Så længe han kan det, så ville jeg lade ham sove i den stilling han finder behageligst, selvom det af og til giver nogle skøre stillinger

nej, ville også bare lige høre

blev bare lige urolig et kort øjeblik

du ved : pyldremor

Anmeld

19. april 2013

Fuglemor

Gittemor09 skriver:

ja, han er også begyndt og sove igennem siden han kan vende sig rundt på maven... tror bare han sover meget bedre sådan (også pga. hans bronkitis)

Synes bare du skal lade ham sove sådan. Når det også er rart for ham. Kan være derfor vores også sover godt på maven hun har astmatisk bronkitis. 

Anmeld

19. april 2013

Fuglemor

Ayasmor skriver:

Jo, anbefalingerne lyder netop på rygleje så længe babyen ikke selv kan vende sig begge veje. Derfor jeg spørger TS om dette Risikoen for vuggedød er størst i barnets 1. leveår men anbefalingerne om rygleje gælder så længe barnet ikke selv kan vende fra ryg til mave og omvendt igen, hvilket jo er individuelt

Ej troede kun risikoen var størst d første 1/2 år. Så lærte jeg noget nyt og så kan jeg bekymrer mig et par måneder end

Anmeld

19. april 2013

Gittemor09

Mor12 skriver:

Synes bare du skal lade ham sove sådan. Når det også er rart for ham. Kan være derfor vores også sover godt på maven hun har astmatisk bronkitis. 

det er det nemlig...

han har ikke hostet en eneste gang om natten efter han kan ligge på maven.. før vågnede han jo flere gange om natten pga. hoste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.