Forelsket i de smukke øjne! (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Må man være med, selv om ungerne er store? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Muhmi

Synes jo også at mine unger er smukke hehe, men i mine øjne er der godt nok noget specielt og helt vidunderligt lækkert ved alle børn  Ville ønske jeg kunne være mor tl 15-20 børn, men det holder kroppen sgu nok ikke til

Her er mine dejlige drenge

Anmeld

17. juni 2013

DitteFisk

Alle folk siger altid man synes ens eget barn er det smukkeste - Meen, der er godt nok mange lækre børn herinde <3

Flere har sagt min søn har flotte øjne, og jeg har bare sagt pænt tak! :-) Men idag, fangede jeg dem! Det som folk siger (; Synes lige jeg vil vise dem :b for egentlig fanger de også mit blik nu.

Håber andre vil vise jeres smukke børn frem også (:

Du har helt ret. Vidunderlige øjne 

Og når der tales smukke øjne så er min søn nødt til at deltage, de har altid været exceptionelt flotte (skal jeg jo sige som hans mor, men seriously )

Anmeld

17. juni 2013

Wimmie

Chevro skriver:

Alle folk siger altid man synes ens eget barn er det smukkeste - Meen, der er godt nok mange lækre børn herinde <3

Flere har sagt min søn har flotte øjne, og jeg har bare sagt pænt tak! :-) Men idag, fangede jeg dem! Det som folk siger (; Synes lige jeg vil vise dem :b for egentlig fanger de også mit blik nu.

Dejlige dreng - med MEGET smukke øjne 

Anmeld

17. juni 2013

Chili

Chevro skriver:

Hold nu op nogle smukke øjne og lækker dreng

Synes nu også min søn har nogle dejlige øjne
Billederne er fra i dag

Anmeld

17. juni 2013

StudPsyk

Hold da op nogle smukke øjne i denne tråd!! Man bliver jo næsten skruk igen! (men også kun næsten! Orker ikke flere lige nu )

Her kan Rose vist også være med

Anmeld

17. juni 2013

Krussedulle

Chevro skriver:

Wow!!

Der er heller intet at sige til at du er forelsket i de smukke øjne, for det er lige hvad de er!!!

Han er rigtig smuk din søn!

Flasher gerne mine unger også
(er på fra mobil, så linker lige til min tråd )

Mit guld: https://www.baby.dk/debat/219680pi1/boernerelateret /vil-gerne-vise-mit-guld-frem-.aspx#GoToMessage

Anmeld

18. juni 2013

emma7

Et billede mere

Anmeld

18. juni 2013

bobbles

her er et par stykker af mine

Anmeld

18. juni 2013

EnSødMor

Faith skriver:

Du har ret, han har de smukkeste øjne!

Tog lige et billede af min Jonathan den anden dag. Synes virkelig det viser hans personlighed. En glad lille gavtyv

Årh, han er da lige til at kramme! Jeg vil også ha en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.