Forelsket i de smukke øjne! (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.256 visninger
38 svar
78 synes godt om
19. april 2013

Chevro

Alle folk siger altid man synes ens eget barn er det smukkeste - Meen, der er godt nok mange lækre børn herinde <3

Flere har sagt min søn har flotte øjne, og jeg har bare sagt pænt tak! :-) Men idag, fangede jeg dem! Det som folk siger (; Synes lige jeg vil vise dem :b for egentlig fanger de også mit blik nu.

Håber andre vil vise jeres smukke børn frem også (:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

B&J

ja han har SMUKKE ØJNE men men men din dreng er også bare en super smuk dreng

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

Chevro skriver:

Alle folk siger altid man synes ens eget barn er det smukkeste - Meen, der er godt nok mange lækre børn herinde <3

Flere har sagt min søn har flotte øjne, og jeg har bare sagt pænt tak! :-) Men idag, fangede jeg dem! Det som folk siger (; Synes lige jeg vil vise dem :b for egentlig fanger de også mit blik nu.

Hvor er han dejlig!!!!

Anmeld

19. april 2013

Chevro

B&J skriver:

ja han har SMUKKE ØJNE men men men din dreng er også bare en super smuk dreng

Tak :-) Jeg synes personligt at mange børn er smukke, de har slet ikke den dårlige selvtillid og er total uvidende omkring alting - de er dem selv og har hver især deres dejlige personlighed :-) som ikke er påvirket. Det gør så meget! <3

Anmeld

19. april 2013

Chevro

emmagirl skriver:

Hvor er han dejlig!!!!

Tusinde tak <3 :-)

Anmeld

19. april 2013

banana3

Chevro skriver:

Hvor er han bare dejlig

Anmeld

19. april 2013

B&J

Chevro skriver:

Tak :-) Jeg synes personligt at mange børn er smukke, de har slet ikke den dårlige selvtillid og er total uvidende omkring alting - de er dem selv og har hver især deres dejlige personlighed :-) som ikke er påvirket. Det gør så meget! <3

jeg syntes også rigtige mange børn er smukke, er selv pt i en sfo og hold da op alle de smukke børn og de smukke sind de har det er vindunderligt

Anmeld

19. april 2013

Faith

Du har ret, han har de smukkeste øjne!

Tog lige et billede af min Jonathan den anden dag. Synes virkelig det viser hans personlighed. En glad lille gavtyv

Anmeld

19. april 2013

hautecouture

Chevro skriver:

Hvor er han SMUK 

Vi har også altid fået at vide, at Aya har smukke øjne... Så her et par billeder (dog fra sidste år, men hvad pokker... Hihi)

Anmeld

19. april 2013

Kløver

Hvor er han dejlig

Her er mine, taget ved fotografen i dag (19/4-13)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.