ønskebarn74 skriver:
Var akut ude på fertilitetsklinikken igår da jeg er overstimuleret.. De skulle ringe med blodprøve svarene idag.. Så ringer de og siger gudhjælpemig at prøverne er bortkomne.. 
Spørger hvordan jeg har det og da vægten kun stiger moderat nu vil de ikke tage nye af mig.. 
Iblandt dem var en HCG test der skulle vise om jeg var gravid og for at se om HCG stiger som det skal, skulle jeg så beholde tiden til den oprindelige blodprøve på tirsdag..
Er nu frustreret og nervøs, da jeg oveni har fået blærebetændelse som jo ikke er godt for den bette..
og ja som i jo kan læse er jeg jo sansynligvis gravid..
Her kan i se nogle af mine tests.. Men har haft smerter og ved ikke om den holder.. 
Hold da op hvor er det uprofessionelt! Især i en situation som den du står i. Kan slet ikke forstå de ikke vil tage nye prøver. Jeg var blevet TOSSET hvis det var mig!
Men bortset fra det, så synes jeg dine hjemmetests ser meget lovende ud, for der er da klart fremgang på de to dage der er imellem. Den fra den 16 er jo blevet meget tydligere end den fra den 14. Så jeg sender dig alle de bedste tanker om bedring med overstimuleringen, og krydser alt hvad krydses kan for, at du forbliver gravid denne gang! Det skal du bare... BASTA!!!

Anmeld