Sandsynligvis gravid, men fanden har de gang i på OUH...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

esioul

ønskebarn74 skriver:

Var akut ude på fertilitetsklinikken igår da jeg er overstimuleret.. De skulle ringe med blodprøve svarene idag.. Så ringer de og siger gudhjælpemig at prøverne er bortkomne.. 

Spørger hvordan jeg har det og da vægten kun stiger moderat nu vil de ikke tage nye af mig.. 

Iblandt dem var en HCG test der skulle vise om jeg var gravid og for at se om HCG stiger som det skal, skulle jeg så beholde tiden til den oprindelige blodprøve på tirsdag.. 

Er nu frustreret og nervøs, da jeg oveni har fået blærebetændelse som jo ikke er godt for den bette..

og ja som i jo kan læse er jeg jo sansynligvis gravid..

Her kan i se nogle af mine tests.. Men har haft smerter og ved ikke om den holder.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

pussekat

hejsa søde
nej nej at du ikke kan få hcg tæller for jer
den skal bliv der ind nu

Anmeld

19. april 2013

Moma

19. april 2013

FrkZier

ønskebarn74 skriver:

Var akut ude på fertilitetsklinikken igår da jeg er overstimuleret.. De skulle ringe med blodprøve svarene idag.. Så ringer de og siger gudhjælpemig at prøverne er bortkomne.. 

Spørger hvordan jeg har det og da vægten kun stiger moderat nu vil de ikke tage nye af mig.. 

Iblandt dem var en HCG test der skulle vise om jeg var gravid og for at se om HCG stiger som det skal, skulle jeg så beholde tiden til den oprindelige blodprøve på tirsdag.. 

Er nu frustreret og nervøs, da jeg oveni har fået blærebetændelse som jo ikke er godt for den bette..

Her kan i se nogle af mine tests.. Men har haft smerter og ved ikke om den holder.. 

Åh hvor jeg krydser for det bedste!!!

Anmeld

19. april 2013

Putomanen

Ej, nogle hatte, når de smider dine prøver væk. Jeg alt hvad jeg kan for, at den lille spire bliver derinde

Anmeld

19. april 2013

Savannah

Øv, øv.. Sjusket
Men, fine tests! Babyklister og cyberkram i din retning

Anmeld

19. april 2013

Neki

ønskebarn74 skriver:

Hold da op hvor er det uprofessionelt! Især i en situation som den du står i. Kan slet ikke forstå de ikke vil tage nye prøver. Jeg var blevet TOSSET hvis det var mig!

Men bortset fra det, så synes jeg dine hjemmetests ser meget lovende ud, for der er da klart fremgang på de to dage der er imellem. Den fra den 16 er jo blevet meget tydligere end den fra den 14. Så jeg sender dig alle de bedste tanker om bedring med overstimuleringen, og krydser alt hvad krydses kan for, at du forbliver gravid denne gang! Det skal du bare... BASTA!!!

Anmeld

19. april 2013

Lilje82

ønskebarn74 skriver:

Det lyder sært, at de behandler det på den måde. Hinderst den lille spirer bliver, hvor den skal, for dBr er ingen tvivl om, at dyre må være på sin plads, at det nu er blevet jeres tur. 

Anmeld

19. april 2013

Kløver

Ej for en i *##^<^<}>***>+>>€}^|#$>><

Håber dæleme de vil rette op på den brøler, og stort tillykke, sener stor pose babyklister så den bliver der i de næste 8 mdr

Anmeld

19. april 2013

VIPpigen

NU må det være jeres tur... Jeg håber at der kommer en skøn bebs til jer... Ellers er der virkelig ingen retfærdighed til... TIDEN MÅ VÆRE HER NU......... Hep hep lille spir..... Voks dig stor og stærk

og Odense.......??)(?!))!'#%%#^^**%%}%}]><<^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.