Sandsynligvis gravid, men fanden har de gang i på OUH...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
23 svar
24 synes godt om
19. april 2013

ønskebørn74

Var akut ude på fertilitetsklinikken igår da jeg er overstimuleret.. De skulle ringe med blodprøve svarene idag.. Så ringer de og siger gudhjælpemig at prøverne er bortkomne.. 

Spørger hvordan jeg har det og da vægten kun stiger moderat nu vil de ikke tage nye af mig.. 

Iblandt dem var en HCG test der skulle vise om jeg var gravid og for at se om HCG stiger som det skal, skulle jeg så beholde tiden til den oprindelige blodprøve på tirsdag.. 

Er nu frustreret og nervøs, da jeg oveni har fået blærebetændelse som jo ikke er godt for den bette..

og ja som i jo kan læse er jeg jo sansynligvis gravid..

Her kan i se nogle af mine tests.. Men har haft smerter og ved ikke om den holder.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Var akut ude på fertilitetsklinikken igår da jeg er overstimuleret.. De skulle ringe med blodprøve svarene idag.. Så ringer de og siger gudhjælpemig at prøverne er bortkomne.. 

Spørger hvordan jeg har det og da vægten kun stiger moderat nu vil de ikke tage nye af mig.. 

Iblandt dem var en HCG test der skulle vise om jeg var gravid og for at se om HCG stiger som det skal, skulle jeg så beholde tiden til den oprindelige blodprøve på tirsdag.. 

Er nu frustreret og nervøs, da jeg oveni har fået blærebetændelse som jo ikke er godt for den bette..

Her kan i se nogle af mine tests.. Men har haft smerter og ved ikke om den holder.. 

Fuck noget lort.. Er så bange for at miste igen.. 

Anmeld

19. april 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

det synes jeg godt nok er noget værre sjusk fra deres side ok en ting er at prøverne er bortkommende, det utroligt det kan ske, men det en uheldig fejl, men forstår ikke hvorfor de ikke tager nye prøver så de på tirsdag har noget at sammenligne med.

jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor frustrende det må være for jer
Jeg håber og krydser for at du jo selvfølgelig er gravid, og at den lille spire sidder godt fast denne gang.

Du får en kæmpe varm krammer herfra

Anmeld

19. april 2013

Laulund87

Åhh jeg krydser stadig for jer søde

Anmeld

19. april 2013

CroQuis

Øv sikke en omgang sjusk

Har desværre også prøvet før at de havde lovet at ringe med svar med en blodprøve en lørdag (da jeg pletblødte - og det viste sig så at være en GUL), men de ringede bare aldrig, også er der sgu lang tid til mandag

Anmeld

19. april 2013

sandramor

Hold nu op en gang sjusk fra deres side !!!

Men dine tests ser jo meget positive ud så et tilykke skal du ha

Men forstår godt du er bange for at miste igen... Jeg mistede 2 gange inden melina kom til verden og hold nu op hvor var jeg bare konstant bange for at miste!!!! Var ved at blive sindsyg til sidst... Så forstår dog udemærket godt....

Og ved det er nemmere sagt end gjort men du blir nødt til at tænke positivt søde..... Tro på at denne gang har lykken ramt jer og jeres lille spire vokser sig stor og stærk

Anmeld

19. april 2013

gædde/gitte

ønskebarn74 skriver:

sådan noget møg!!!

så er tirsdag bare langt væk  føler med dig....

Anmeld

19. april 2013

Faith

Det var dog ufatteligt uprofeccionelt!

Men hvor håber jeg bare sådan for dig at den er der denne gang søde!

Anmeld

19. april 2013

Lotus86

Utroligt

Men sikke en fantastisk test, den er da så fin positiv, nu SKAL der bare være jeres tur

Anmeld

19. april 2013

Kay

øv øv øv.... men håber og tror på den lile har det godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.