Igår havde vi et skænderi. Min mand arbejder og jeg går hjemme med den lille i år. Den lille har rigtig meget energi hele dagen, og jeg er helt færdig når han skal i seng kl. 23.30.
Da jeg lagde ham i seng igår, og var klar til at slappe lidt af for mig selv før jeg skulle sove, (den lille falder i søvn med flasken og vågner op kl 8 om morgenen), så syntes min mand lige at det ville være sjovt at kilde mig på sofaen.
Jeg hader at blive kilden og syntes at det er mere ubehagelig end sjovt. Jeg siger til ham "please stop, fordi jeg kommer snart til at skrige og så vågner den lille". Men han bliver ved og jeg bliver ved med at sige det samme, men det bliver højere og højere, fordi jeg syntes det var så ubehagelig.
Så begyndte den lille at græde og han stoppede med at "kilde" mig. Jeg styrtede ind til ham og råber af min mand "din idiot, se du vågnede ham. Jeg sagde du skulle stoppe!".
Jeg lod babyen være i sengen, og prøvede at trøste ham med hans sut og lidt kær hånd. Min mand ville ind i værelset og da jeg så han åbnede lågen (vi har hund, og har sat en låge op, så den ikke kan komme ind til babyen), så skubber jeg ham og råber "gå væk!"
Han smider mig ned på sengen og giver mig en lussing! og så går han ....Han har aldrig lagt hånd på mig i de 10 år vi har været sammen.
vi har ikke snakket siden igår. Og ved ikke hvad jeg skal gøre.
Anmeld