Feedback ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Super fin ansøgning

Dog bør du skrive "etnicitet" i stedet for "race"(det er hos dyr)

Tak, jeg søgte faktisk lige præcis på nettet omkring den formulering, fordi det er et nyt område og havde svært at få det rigtigt ned på papiret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg har sidde og forsøgt mig med, at skrive en ansøgning til en pædagogmedhjælper, som ligger langt fra, hvad jeg før har beskæftiget mig med, men som alle dage har haft min interesse og jeg ved jeg vil være god til jobbet, men det er svært få det formuleret ned på et stykke papir, når man i teroien ikke har de store erfaringer at bidrage med.
Jeg kunne derfor godt tænke mig, at I gad kigge på dette og fortælle hvad I synes.
Der er ikke læst korrektur på den endnu, så tag gerne forbehold for stavefejl og dårlig tegnsætning.

Tak

Pædagogmedhjælper med lyst til leg og nye udfordringer

Det er med stor interesse, at jeg hermed søger en af de ledige stillinger som pædagogmedhjælper hos jer, da jeg har stor interesse i børns udvikling og trivsel, og ønsker en arbejdsplads hvor netop udeliv og motorik er i centrum.

Personlige kvalifikationer:

-         Er god til at være nærværende og yde omsorg

-         Har god kontakt til børn

-         Er nysgerrig og vil gerne lære nyt

-         Er et positivt og glad menneske

-         Selvstændig og engageret i mit arbejde

-         Ærlig og imødekommende

Faglige holdninger/forventninger:

-         Ser vigtigheden i at lære børn at indgå i sociale relationer på tværs af alder, køn og race

-         At man bør behandle alle børn som selvstændige individer og møde hvert enkelt barn med respekt og forståelse for dets ønsker og behov

-         Jeg mener, det er meget vigtigt at klæde børnehavebørn på til at håndtere folkeskolen både fagligt og mentalt

Hvem er jeg?

Jeg hedder XXX og er 31 år og mor til XXX på 2 år, vi bor i Vojens sammen med XXXs far.

I fritiden tilbringer vi meget af tiden ude, da kendskab til naturen er vigtig for os som familie. Derudover elsker jeg at være kreativ sammen med min søn, hvor vi tegner, maler, klipper og klistre. Når jeg har en stille stund for mig selv, laver jeg lykønskningskort og bager og pynter kager.

Håber, at min ansøgning har vakt interesse, og at den vil kunne blive udgangspunkt for en samtale.

Med venlig hilsen            

XXX

Den er fin men er bange for den ikke skiller sig nok ud.. Hvad er det der gør de ska vælge dig? Hvad kan du tilbyde udover det meget gængse som de fleste nok vil skrive.. Også ville jeg gøre den lidt kreativ når det nu er til en institution

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg synes måske den virker lidt overfladisk. Ment på den måde, at det ligner noget som kan passe til alle mennesker (ala sådan en standard ansøgning med en masse floskler man kan finde på nettet)

I de første par sætninger bruger du så vidt jeg husker interesse to gange. Se om du ikke kan erstatte ét af de ord.

Hvis du har arbejdet i en anden børnehave før, så ville jeg tage udgangspunkt i det, og skrive hvad du har lavet i den gl. børnehave, så det sted du søger kan se, at du har erfaring

Held og lykke med det.

Det er netop fordi det er en helt ny boldgade jeg søger i, så har aldrig skrevet en ansøgning til dette før, så synes dreform var det var rigtig svær. Jeg har taget udgangspunkt i, hvad jeg synes der er vigtigt, jeg har selvfølgelig søgt rund på nettet og kigget på forskellige pædagogiske holdninger, for at have noget at gå efter. 

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Den er fin men er bange for den ikke skiller sig nok ud.. Hvad er det der gør de ska vælge dig? Hvad kan du tilbyde udover det meget gængse som de fleste nok vil skrive.. Også ville jeg gøre den lidt kreativ når det nu er til en institution

Har netop tænkt det samme, om den kunne skille sig ud, da det er første gang i meget lang tid jeg søger sådan en stilling og ingen erfaring har indenfor området. 

Den er dog stillet op med lidt kreativt indimellem i den originale, her har jeg blot kopieret teksten ind.

Anmeld

19. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Har netop tænkt det samme, om den kunne skille sig ud, da det er første gang i meget lang tid jeg søger sådan en stilling og ingen erfaring har indenfor området. 

Den er dog stillet op med lidt kreativt indimellem i den originale, her har jeg blot kopieret teksten ind.

Der er tit fagforeningerne har sådan en der er en haj til ansøgninger.. Dem ku du evt få til at kigge og gi lidt fif..

Men i hvertfald mere af hvad der gør dig speciel i forhold til de 100 andre ansøgere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.