Feedback ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
14 svar
5 synes godt om
19. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har sidde og forsøgt mig med, at skrive en ansøgning til en pædagogmedhjælper, som ligger langt fra, hvad jeg før har beskæftiget mig med, men som alle dage har haft min interesse og jeg ved jeg vil være god til jobbet, men det er svært få det formuleret ned på et stykke papir, når man i teroien ikke har de store erfaringer at bidrage med.
Jeg kunne derfor godt tænke mig, at I gad kigge på dette og fortælle hvad I synes.
Der er ikke læst korrektur på den endnu, så tag gerne forbehold for stavefejl og dårlig tegnsætning.

Tak

Pædagogmedhjælper med lyst til leg og nye udfordringer

Det er med stor interesse, at jeg hermed søger en af de ledige stillinger som pædagogmedhjælper hos jer, da jeg har stor interesse i børns udvikling og trivsel, og ønsker en arbejdsplads hvor netop udeliv og motorik er i centrum.

Personlige kvalifikationer:

-          Er god til at være nærværende og yde omsorg

-          Har god kontakt til børn

-          Er nysgerrig og vil gerne lære nyt

-          Er et positivt og glad menneske

-          Selvstændig og engageret i mit arbejde

-          Ærlig og imødekommende

Faglige holdninger/forventninger:

-          Ser vigtigheden i at lære børn at indgå i sociale relationer på tværs af alder, køn og race

-          At man bør behandle alle børn som selvstændige individer og møde hvert enkelt barn med respekt og forståelse for dets ønsker og behov

-          Jeg mener, det er meget vigtigt at klæde børnehavebørn på til at håndtere folkeskolen både fagligt og mentalt

Hvem er jeg?

Jeg hedder XXX og er 31 år og mor til XXX på 2 år, vi bor i Vojens sammen med XXXs far.

I fritiden tilbringer vi meget af tiden ude, da kendskab til naturen er vigtig for os som familie. Derudover elsker jeg at være kreativ sammen med min søn, hvor vi tegner, maler, klipper og klistre. Når jeg har en stille stund for mig selv, laver jeg lykønskningskort og bager og pynter kager.

Håber, at min ansøgning har vakt interesse, og at den vil kunne blive udgangspunkt for en samtale.

Med venlig hilsen             

XXX

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der vil give deres mening til kende?

Anmeld

19. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg har sidde og forsøgt mig med, at skrive en ansøgning til en pædagogmedhjælper, som ligger langt fra, hvad jeg før har beskæftiget mig med, men som alle dage har haft min interesse og jeg ved jeg vil være god til jobbet, men det er svært få det formuleret ned på et stykke papir, når man i teroien ikke har de store erfaringer at bidrage med.
Jeg kunne derfor godt tænke mig, at I gad kigge på dette og fortælle hvad I synes.
Der er ikke læst korrektur på den endnu, så tag gerne forbehold for stavefejl og dårlig tegnsætning.

Tak

Det er med stor interesse, at jeg hermed søger en af de ledige stillinger som pædagogmedhjælper hos jer, da jeg har stor interesse i børns udvikling og trivsel, og ønsker en arbejdsplads hvor netop udeliv og motorik er i centrum.

-         Er god til at være nærværende og yde omsorg

-         Har god kontakt til børn

-         Er nysgerrig og vil gerne lære nyt

-         Er et positivt og glad menneske

-         Selvstændig og engageret i mit arbejde

-         Ærlig og imødekommende

-         Ser vigtigheden i at lære børn at indgå i sociale relationer på tværs af alder, køn og race

-         At man bør behandle alle børn som selvstændige individer og møde hvert enkelt barn med respekt og forståelse for dets ønsker og behov

-         Jeg mener, det er meget vigtigt at klæde børnehavebørn på til at håndtere folkeskolen både fagligt og mentalt

Hvem er jeg?

Jeg hedder XXX og er 31 år og mor til XXX på 2 år, vi bor i Vojens sammen med XXXs far.

I fritiden tilbringer vi meget af tiden ude, da kendskab til naturen er vigtig for os som familie. Derudover elsker jeg at være kreativ sammen med min søn, hvor vi tegner, maler, klipper og klistre. Når jeg har en stille stund for mig selv, laver jeg lykønskningskort og bager og pynter kager.

Håber, at min ansøgning har vakt interesse, og at den vil kunne blive udgangspunkt for en samtale.

Med venlig hilsen            

XXX

Jeg synes den er god

Anmeld

19. april 2013

Babydreams

Virkelig en super ansøgning

Anmeld

19. april 2013

Dot D

Super fin ansøgning

Dog bør du skrive "etnicitet" i stedet for "race"(det er hos dyr)

Anmeld

19. april 2013

Putte8283

Anonym skriver:

Tak

-         Ser vigtigheden i at lære børn at indgå i sociale relationer på tværs af alder, køn og race

-         At man bør behandle alle børn som selvstændige individer og møde hvert enkelt barn med respekt og forståelse for dets ønsker og behov

-         Jeg mener, det er meget vigtigt at klæde børnehavebørn på til at håndtere folkeskolen både fagligt og mentalt

Hvem er jeg?

Med venlig hilsen            

XXX

Overordnet synes jeg den er rigtig god, i min besvarelse tager jeg udgangspunkt i de ansøgminger jeg sidder med til dagligt og som inspiration for dig.

Mit første råd, tag udgangspunkt i jobopslaget hvad lægger de vægt på deres medarbejder skal besidde af egenskaber, måske du har nævnt det, blot en reminder

Der er  for meget punktopstilling, det er godt med enkelte punkter men ellers kan det hurtigt opfattes, af nogle arbejdsgivere, lidt negativt. Flet det sammen i nogle flere sætninger.

Hvad med noget om dig som kollega, er du teamspiller, initiativrig, selvstændig, iderig osv.?

Hvad kan du bidrage med andet end din interesse for børn m.v.?

Hvis jeg læser din ansøgning ser jeg dig kun være sammen med din mand og søn, nævn gerne nogle andre ting da du som pædagogmedhjælper skal indgå i et team med andre på stuen.

Håber det kunne hjælpe lidt

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Putte8283 skriver:

Overordnet synes jeg den er rigtig god, i min besvarelse tager jeg udgangspunkt i de ansøgminger jeg sidder med til dagligt og som inspiration for dig.

Mit første råd, tag udgangspunkt i jobopslaget hvad lægger de vægt på deres medarbejder skal besidde af egenskaber, måske du har nævnt det, blot en reminder

Der er  for meget punktopstilling, det er godt med enkelte punkter men ellers kan det hurtigt opfattes, af nogle arbejdsgivere, lidt negativt. Flet det sammen i nogle flere sætninger.

Hvad med noget om dig som kollega, er du teamspiller, initiativrig, selvstændig, iderig osv.?

Hvad kan du bidrage med andet end din interesse for børn m.v.?

Hvis jeg læser din ansøgning ser jeg dig kun være sammen med din mand og søn, nævn gerne nogle andre ting da du som pædagogmedhjælper skal indgå i et team med andre på stuen.

Håber det kunne hjælpe lidt

Tusind tak, det jeg vil gøre :-) 

Den er faktisk kun stillet op i punktform, fordi det er deres stillingsopslag 

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg synes den er god

Tak :-)

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Rikke Rasmussen skriver:

Virkelig en super ansøgning

Tak :-)

Anmeld

19. april 2013

tinasmor

Anonym skriver:

Tak

Hvem er jeg?

Med venlig hilsen            

XXX

Jeg synes måske den virker lidt overfladisk. Ment på den måde, at det ligner noget som kan passe til alle mennesker (ala sådan en standard ansøgning med en masse floskler man kan finde på nettet)

I de første par sætninger bruger du så vidt jeg husker interesse to gange. Se om du ikke kan erstatte ét af de ord.

Hvis du har arbejdet i en anden børnehave før, så ville jeg tage udgangspunkt i det, og skrive hvad du har lavet i den gl. børnehave, så det sted du søger kan se, at du har erfaring

Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.