Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor88 skriver: Ja, det kan godt være, at det er Ts eneste mulighed. Jeg har set de psykiske følger at abort pga frygt for familie etc. Det er kun derfor jeg spurgte ind til det, men nej, det var ikke det, indlægget drejede sig om. undskyld mit spørgsmål, som nok kun blev spurgt pga dårlige oplevelser i min omgangskreds. jeg håber, at TS får svar på sine spørgsmål. Til TS og til MorDK
Ja, det kan godt være, at det er Ts eneste mulighed. Jeg har set de psykiske følger at abort pga frygt for familie etc. Det er kun derfor jeg spurgte ind til det, men nej, det var ikke det, indlægget drejede sig om.
undskyld mit spørgsmål, som nok kun blev spurgt pga dårlige oplevelser i min omgangskreds.
jeg håber, at TS får svar på sine spørgsmål.
Til TS og til MorDK
Fred være med det... det er jo ikke ulovligt det du har gjort
Go dag herfra!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor88 skriver: ja, selvfølgelig er det ikke en nem beslutning, og TS har nok tænkt det godt igennem. Det var heller ikke ondt ment. Jeg er bare imod abort som nød prævention, og derfor spørger jeg ind til det. undskyld, hvis mit indlæg virkede stødende.
ja, selvfølgelig er det ikke en nem beslutning, og TS har nok tænkt det godt igennem. Det var heller ikke ondt ment.
Jeg er bare imod abort som nød prævention, og derfor spørger jeg ind til det.
undskyld, hvis mit indlæg virkede stødende.
hvem siger det bruges som nødprævention ?
Ingen har sagt, at det bruges som nødprævention og ingen har sagt, at det ikke bruges som nødprævention. Det spørgsmål går vel ud på, hvilken mening man har om abort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128