Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Ja, har længe været i tvivl om jeg skulle fortælle mit arbejde at vi skal starte i behandling.. Nu har jeg haft fri to gange i denne måned, hvor jeg har fundet på andre undskyldninger, og det duer min samvittighed bare ikke til.. Så valgte at fortælle det til min mester og hans kone, da jeg drak kaffe med dem alene.. De sad og lyttede pænt med imens jeg fortalte det hele og forklarede hvad der skal ske.. Så siger min mester ''Det er da også en god tid du har valgt, nu hvor der kommer hvalpe så du kan få tankerne lidt væk imens i er i behandling'' (arbejder med mink og de føder her i slut april ) Og så snakkede vi ellers i 3 kvarter omkring det hele, og de fortalte at de kendte flere par der også har været i behandling. Og jeg kan sagtens få fri de dage jeg får brug for det, så det er bare super! Er SÅ glad for at jeg fortalte det.. Blev lige 5kg lettere
Ja, har længe været i tvivl om jeg skulle fortælle mit arbejde at vi skal starte i behandling.. Nu har jeg haft fri to gange i denne måned, hvor jeg har fundet på andre undskyldninger, og det duer min samvittighed bare ikke til.. Så valgte at fortælle det til min mester og hans kone, da jeg drak kaffe med dem alene.. De sad og lyttede pænt med imens jeg fortalte det hele og forklarede hvad der skal ske.. Så siger min mester ''Det er da også en god tid du har valgt, nu hvor der kommer hvalpe så du kan få tankerne lidt væk imens i er i behandling'' (arbejder med mink og de føder her i slut april ) Og så snakkede vi ellers i 3 kvarter omkring det hele, og de fortalte at de kendte flere par der også har været i behandling. Og jeg kan sagtens få fri de dage jeg får brug for det, så det er bare super! Er SÅ glad for at jeg fortalte det.. Blev lige 5kg lettere
Få en §56 så får de refusion for alt dit fravær..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Hold da op ja så må de jo lige være personerne der kan forstå i bare gerne vil have ønskebarnet når de har 6 h en omgang
Hold da op ja så må de jo lige være personerne der kan forstå i bare gerne vil have ønskebarnet når de har 6 h en omgang
ønskebarn74 skriver: Få en §56 så får de refusion for alt dit fravær..
Putomanen skriver: Tillykke med at du har fortalt det til dit arbejde, og hvor er det skønt, at de tog det så pænt! Det er en kæmpende lettelse at fortælle det, og så stresser man ikke over at skulle lyve.
Tillykke med at du har fortalt det til dit arbejde, og hvor er det skønt, at de tog det så pænt! Det er en kæmpende lettelse at fortælle det, og så stresser man ikke over at skulle lyve.
o1Mutte skriver: Tak, ja det var så dejligt at fortælle det istedet for at gå og lyve og finde på ting.. Det bryder jeg mig ikke om
Tak, ja det var så dejligt at fortælle det istedet for at gå og lyve og finde på ting.. Det bryder jeg mig ikke om
Putomanen skriver: Nej, man har så meget at tænke på i forvejen. Så har man bestemt ikke brug for dårligt samvittighed oveni.
Nej, man har så meget at tænke på i forvejen. Så har man bestemt ikke brug for dårligt samvittighed oveni.
Hvor dejligt de tog det så pænt ..
Chancen skriver: Hvor dejligt de tog det så pænt ..
o1Mutte skriver: Nemlig.. Det har faktisk hjulpet lidt at de ved det.. Føler mig rigtig tryg ved konen, så når jeg går og tænker noget snakker jeg med hende omkring det.. Og det hjælper meget at have en i dagligdagen at snakke med, udover jer og min kæreste
Nemlig.. Det har faktisk hjulpet lidt at de ved det.. Føler mig rigtig tryg ved konen, så når jeg går og tænker noget snakker jeg med hende omkring det.. Og det hjælper meget at have en i dagligdagen at snakke med, udover jer og min kæreste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128