Har fortalt mit arbejde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
20 svar
13 synes godt om
18. april 2013

o1Mutte

Ja, har længe været i tvivl om jeg skulle fortælle mit arbejde at vi skal starte i behandling.. Nu har jeg haft fri to gange i denne måned, hvor jeg har fundet på andre undskyldninger, og det duer min samvittighed bare ikke til..
Så valgte at fortælle det til min mester og hans kone, da jeg drak kaffe med dem alene..
De sad og lyttede pænt med imens jeg fortalte det hele og forklarede hvad der skal ske..
Så siger min mester ''Det er da også en god tid du har valgt, nu hvor der kommer hvalpe så du kan få tankerne lidt væk imens i er i behandling'' (arbejder med mink og de føder her i slut april )
Og så snakkede vi ellers i 3 kvarter omkring det hele, og de fortalte at de kendte flere par der også har været i behandling. Og jeg kan sagtens få fri de dage jeg får brug for det, så det er bare super!

Er SÅ glad for at jeg fortalte det.. Blev lige 5kg lettere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

CroQuis

o1Mutte skriver:

Ja, har længe været i tvivl om jeg skulle fortælle mit arbejde at vi skal starte i behandling.. Nu har jeg haft fri to gange i denne måned, hvor jeg har fundet på andre undskyldninger, og det duer min samvittighed bare ikke til..
Så valgte at fortælle det til min mester og hans kone, da jeg drak kaffe med dem alene..
De sad og lyttede pænt med imens jeg fortalte det hele og forklarede hvad der skal ske..
Så siger min mester ''Det er da også en god tid du har valgt, nu hvor der kommer hvalpe så du kan få tankerne lidt væk imens i er i behandling'' (arbejder med mink og de føder her i slut april )
Og så snakkede vi ellers i 3 kvarter omkring det hele, og de fortalte at de kendte flere par der også har været i behandling. Og jeg kan sagtens få fri de dage jeg får brug for det, så det er bare super!

Sikke da en dejlig arbejdsgiver du har

Laver i så en paragraf 56 aftale, eller får du bare fri?

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Sikke da en dejlig arbejdsgiver du har

Laver i så en paragraf 56 aftale, eller får du bare fri?

De er nemlig rigtig dejlige

Jeg bruger min afspadsering

Anmeld

18. april 2013

Nessie

Hvor er det godt 

Heldigvis tager de fleste det positivt, de ved jo godt at det er en hård at skulle alt det igennem.

Lad være med at bruge afspadsering på det. Få endelig lavet den §56 aftale med det samme, så får din arbejdsgiver kompensation, og du kan tage fri de dage uden dårlig samvittighed

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

Nessie skriver:

Hvor er det godt 

Heldigvis tager de fleste det positivt, de ved jo godt at det er en hård at skulle alt det igennem.

Lad være med at bruge afspadsering på det. Få endelig lavet den §56 aftale med det samme, så får din arbejdsgiver kompensation, og du kan tage fri de dage uden dårlig samvittighed

Jeg har en fridag hver 14 dag alligevel som jeg kan ligge som jeg vil Så den bruger jeg

Anmeld

18. april 2013

B&J

ej hvor lyder de super søde, kan godt forstå du lige blev 5kg mindre og mere ind det... ej hvor er det fantastisk...

håber snart der kommer til røde streger til jer så

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

ej hvor lyder de super søde, kan godt forstå du lige blev 5kg mindre og mere ind det... ej hvor er det fantastisk...

håber snart der kommer til røde streger til jer så

Blev også bare rigtig glad Var ret nervøs over at fortælle det, man ved jo ikke hvordan de reagere.. Men de har selv MANGE børn.. (6! Hver anden Weekend ) Så det må om nogen forstå hvor meget et ønske om børn fylder, selvom de ingen problemer har med at lave dem

Tak det håber jeg også, det vil være SÅ fantastisk

Anmeld

18. april 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Det ér en kæmpe lettelse når man får det fortalt til chefen. Husker det tydeligt dengang jeg fortalte det. Man får bare så meget ro i kroppen

Anmeld

18. april 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Det ér en kæmpe lettelse når man får det fortalt til chefen. Husker det tydeligt dengang jeg fortalte det. Man får bare så meget ro i kroppen

Det er virkelig en lettelse! Især når de tog det så pænt

Anmeld

18. april 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Blev også bare rigtig glad Var ret nervøs over at fortælle det, man ved jo ikke hvordan de reagere.. Men de har selv MANGE børn.. (6! Hver anden Weekend ) Så det må om nogen forstå hvor meget et ønske om børn fylder, selvom de ingen problemer har med at lave dem

Tak det håber jeg også, det vil være SÅ fantastisk

Hold da op ja så må de jo lige være personerne der kan forstå i bare gerne vil have ønskebarnet når de har 6 pyhh en omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.