Muhmi skriver:
Lyder altså for mig som svindel og humbug, ja sorry, men fik en kædebesked med det inde på fb i går og jeg skal altså ikke røre sådan noget der med en ildtang.... 
Der er intet svindel ved buzzador.
det er et markedsundersøgelsesfirma.
De sender varer ud til almindelige mennesker, og beder så om at du deler nogle af dine gratis varer ud til folk du kender, og så skal både du, og de folk du har givet varer, fortælle buzzador hvad i synes om varen (svare på spørgeskema).
Det er gratis, og det er ikke svindel.
Vil du have en håndfuld tampax
Arj, jeg buzzer faktisk tanmpax lkige nu. Har tidligere buzzet rittersport, denivit, dove, og noget mere jeg ikke kan huske - kaffe vidst faktisk....
alle de varer fik jeg gratis, og man får oftest lov til selv at beholde ca. hvad der svare til det dobbelte af hvad du skal dele ud til 1 anden person.
Man kan, hvis man vil, deltage i undersøgelser af diveres apparater også, hvilket betyder at jeg for eksempel fik tilbud om at deltage i en undersøgelse af nogle nye phillips epilatorer her den anden dag. Butiksprisen på sådan en ligger lidt over 1000 kroner, men som buzzador skulle jeg kunne give knapt 700 for den.
Jeg takker altid nej til el produkterne, men det er kun fordi jeg ikke har råd til at købe dem.
du skal ikke give penge for noget som helst hvis du ikke vil, så jeg forstår ikke hvordan det kan være svindel?
Og så kan jeg så selv stå inde for at det altså ikke er svindel
Der er endda track&trace på pakkerne