Buzzador

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
17 svar
9 synes godt om
18. april 2013

MyLove E

Kære Alle

Jeg ved at Buzzador, og det indebærer, at jeg er med til at markedsføre spændende varer og tjenesteydelser.

Dette er gratis, så hvis du har lyst også at blive det så send mig din mail adr så skal jeg sende mere viden til dig :-)

Du kan også sende den i pb hvis det er:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Muhmi

Lyder altså for mig som svindel og humbug, ja sorry, men fik en kædebesked med det inde på fb i går og jeg skal altså ikke røre sådan noget der med en ildtang....

Anmeld

18. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Lyder altså for mig som svindel og humbug, ja sorry, men fik en kædebesked med det inde på fb i går og jeg skal altså ikke røre sådan noget der med en ildtang....

det er bare okay. Men jeg har nu også set flere få de ting de skal anmelde:-)

Men vi er heldigvis alle forskellig

Anmeld

18. april 2013

An&Jo

Muhmi skriver:

vil så informere om at jeg også er buzzador, og kender flere der er, og det er nu ganske rigtigt, ingen svindel og humbug.. du bliver buzzador, byder ind på kampagner du kunne have interesse i, og så vælger de udfra dem der har budt hvis der er flere end der skal bruges..

Så det er nu meget sikkert..

Anmeld

18. april 2013

Muhmi

An&Jo skriver:

vil så informere om at jeg også er buzzador, og kender flere der er, og det er nu ganske rigtigt, ingen svindel og humbug.. du bliver buzzador, byder ind på kampagner du kunne have interesse i, og så vælger de udfra dem der har budt hvis der er flere end der skal bruges..

Meget fint at du også er det, men jeg skal som sagt ikke røre sådan noget med en ildtang

Anmeld

18. april 2013

1974

Muhmi skriver:

Det er det ikke , jeg har test, karamel , chokolade og kaffe ... Uden det koste mig en krone

Anmeld

18. april 2013

MyLove E

An&Jo skriver:

Er det ikke rigtig at jeg ikke kan komme videre for når jeg inviter også melder sig. Altså at min profil skal være 100% :-)

Anmeld

18. april 2013

An&Jo

Muhmi skriver:

Meget fint at du også er det, men jeg skal som sagt ikke røre sådan noget med en ildtang

det er nu også helt iorden..

Ville bare informere om at det ikke er svindel..

Anmeld

18. april 2013

An&Jo

Tauf skriver:

Er det ikke rigtig at jeg ikke kan komme videre for når jeg inviter også melder sig. Altså at min profil skal være 100% :-)

jo det er ganske rigtigt..

Anmeld

18. april 2013

MyLove E

An&Jo skriver:

jo det er ganske rigtigt..

Ihh bare der så er nogen der vil :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.