Ny herinde - men hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

mor88

Min datter er 17 måneder, vejer 10,5 kg og er 82 cm lang, men hun har så altid været en buttet baby, og har længe brugt str 92 i tøj. Vi har så til gengæld været bange for, at hun var for tyk, hun vejede 12,5 kg inden hun begyndte at gå.

Både læge og SP sagde, at hvis søvnmønsteret er godt, så betyder det, at barnet har det godt. Din datter har jo et eksemplarisk søvnmønster 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

mor88

Og min datter spiser heller aldrig aftensmad. Kun hvis hun får pastaskruer eller ris, så vil hun spise, men kun det, ikke kød. Det med aftensmaden er vidst meget normalt, og går over 

Anmeld

17. april 2013

Nemesis

Jeg kan anbefale proteindrikke! Har selv døjet med en bette tøs, men de sidste par måneder er hun endelig kommet godt igen, trods sygdom som gjorde hun tabte sig en del.

Hun er nu 3,4 år, 12,3 kg og 95 cm. de 2 cm er kommet i de sidste 2 mdr hvor hun har fået proteindrik.

Hun kan spise helt vildt meget, så længe det er frugt og grønt. snakker vi kød, rugbrød, lasagne osv så spiser hun ikke.

Proteindrikkene har gjort en stor forskel. dagen efter spiser hun rigtig meget - også kød. Så de dage hvor hun ikke spiser aftensmad får hun en drik og det har hjulpet og hun har skudt i vejret de sidste par måneder.

Anmeld

18. april 2013

Bublebee

Hvad er protein drikke ???

Ja hun sover rigtig fint - gerne fra 19-20 og så frem til kl 7 og så en 2-3 timer til middag.

Hun er glad, snakkende og aktiv ellers, så ja hun er nok helt som hun skal være.

Hun er også glad for pastaskruer

Anmeld

18. april 2013

ano14316

Bublebee skriver:

Jeg er 169 og hendes far er 173

Jeg var vidst også en lille fis da jeg var lille siger min mor

hvis du trykker på citer indlæg, så kan man se at du har svaret i sin notifikation

ja det er jo svært at sige, men jeg ville ikke være så bekymret når højde og vægt følges ad. men snak med lægen hvis du er bekymret.. 

Anmeld

18. april 2013

Mettefpigen

Lukas er 19 måneder, bruger str 86 i tøj og vejer 11 kg... Han har dage hvor dan dårligt spiser noget i løbet af dagen og næsten hver aften spiser han få bider mad..... Men giver ham lidt frugt inden han kommer i seng..... Han vågner aldrig om natten fordi han er sulten....

Anmeld

18. april 2013

MyLove E

Min søn er næsten 2år. Han spiser morgenmad og så får han formiddagsmad 5 halve i frokost og en bolle til eftermiddag.. Han spiser stort set aldrig rigtig aftensmad.

Vejer ca 11kg og måler 82cm..

Jeg ville også stoppe med grøden. Sikker på hun får lige det hun skal ha:-)

Anmeld

22. april 2013

Bublebee

ano14316 skriver:

hvis du trykker på citer indlæg, så kan man se at du har svaret i sin notifikation

ja det er jo svært at sige, men jeg ville ikke være så bekymret når højde og vægt følges ad. men snak med lægen hvis du er bekymret.. 

så har jeg snakket med sundhedsplejersken - hun plottede Isabellas højde og vægt ind i hendes skema - og hun følger den kurve hun hele tiden har fulgt, så det lyder til at være fint alligevel :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.