Hvornår gik i igang igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

M&N

Hvem? skriver:

Manden siger, at nu er det slut

Kunne nu ellers godt fortsætte lidt endnu - men må indrømme at min krop heller ikke morer sig ret meget over at være gravid..

Årh, det må da være en hård nød at sluge 

Kan slet ikke forstille mig at være slut med at få børn, elsker at være grvaid selvom det var utrolig hårdt til sidst, men gør det gerne igen. 

Havde en fantastisk fødsel, tja, drømmefødslen for at sige det mildt. Men det er jo ingen garanti anden gang 

Her vil vi gerne have 3 stks, men årh, kan slet ikke forstille mig at sige, nu er det slut .. Årh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

M&N

Babymor2010 skriver:

Tak 

Vi havde snakket frem og tilbage - også fordi det er ved at være sidste chance for mit vedkommende  Så da jeg var i gang med den sidste pakke p-piller, besluttede vi os for at jeg ikke skulle købe flere 

Ihh, hvor skønt. Hvor lang tid gik der så fra sidste pille til positiv test? 

Anmeld

17. april 2013

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Ihh, hvor skønt. Hvor lang tid gik der så fra sidste pille til positiv test? 

Jeg stoppede med pillerne i august - 6. januar stod jeg med 2 fine streger 

Anmeld

17. april 2013

Hvem?

MorTilMalucca skriver:

Årh, det må da være en hård nød at sluge 

Kan slet ikke forstille mig at være slut med at få børn, elsker at være grvaid selvom det var utrolig hårdt til sidst, men gør det gerne igen. 

Havde en fantastisk fødsel, tja, drømmefødslen for at sige det mildt. Men det er jo ingen garanti anden gang 

Her vil vi gerne have 3 stks, men årh, kan slet ikke forstille mig at sige, nu er det slut .. Årh 

Præcis, det er lidt øv at det er den sidste, men må også sige at jeg er lykkelig over overhovedet at kunne få 3 børn - det må jeg bare huske mig selv på

Begge mine fødsler er endt i AKS, så man kan jo sige at det der med at føde, det klare jeg ikke skide godt - SKAL ha PKS denne gang

Anmeld

17. april 2013

M&N

Babymor2010 skriver:

Jeg stoppede med pillerne i august - 6. januar stod jeg med 2 fine streger 

Årh hvor dejligt 

Er meget spændt på at se hvor stærkt det går her. Første gang vi gik igang blev jeg gravid i første omgang men det endte i en MA. Der gik så ½ år før der var gevinst igen, men vi var ikke aktivt igang - det skete bare, og på et perfekt tidspunkt 

Anmeld

17. april 2013

M&N

Hvem? skriver:

Præcis, det er lidt øv at det er den sidste, men må også sige at jeg er lykkelig over overhovedet at kunne få 3 børn - det må jeg bare huske mig selv på

Begge mine fødsler er endt i AKS, så man kan jo sige at det der med at føde, det klare jeg ikke skide godt - SKAL ha PKS denne gang

Hvordan har du det med ikke at have født vaginalt? 

Nu er der jo 10 måneder imellem jeres børn, hvordan var det at få et nyt spædbarn efter den første? Hvordan var det følelsesmæssigt når man lige har fået sit første barn og så kort tid efter have nummer 2? 

Anmeld

17. april 2013

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Årh hvor dejligt 

Er meget spændt på at se hvor stærkt det går her. Første gang vi gik igang blev jeg gravid i første omgang men det endte i en MA. Der gik så ½ år før der var gevinst igen, men vi var ikke aktivt igang - det skete bare, og på et perfekt tidspunkt 

Det var det samme som før jeg ventede min datter med en MA - 6 mrd. efter vendte vi stærkt tilbage med en sprællende baby i maven  Jeg'er for jer 

Anmeld

17. april 2013

M&N

Babymor2010 skriver:

Det var det samme som før jeg ventede min datter med en MA - 6 mrd. efter vendte vi stærkt tilbage med en sprællende baby i maven  Jeg'er for jer 

Ej hvor "sjovt" 

1000 tak og held og lykke med den lille blob i mavsen 

Anmeld

17. april 2013

Hvem?

Hvordan har du det med ikke at have født vaginalt? 

Nu er der jo 10 måneder imellem jeres børn, hvordan var det at få et nyt spædbarn efter den første? Hvordan var det følelsesmæssigt når man lige har fået sit første barn og så kort tid efter have nummer 2? 

For at sige det mildt, så har jeg det af helvedes til, det er noget jeg ikke kommer til at opleve og følte mig total snydt især efter det første AKS....

Jamen, jeg valgte at holde den "store" hjemme på lillebrors barsel, således de startede op i DP (samme DP) sammen, så storebror var jo 2 inden han kom afsted - det var fedt, hårdt, fantasisk og jeg gjorde det gerne igen Også har de bare et ubeskribveligt bånd der er hel vildt - de er hinandens bedste venner (og det håber jeg da fortsætter, når de nu skal gå i klasse med hinanden senere hen)

Anmeld

17. april 2013

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Ej hvor "sjovt" 

1000 tak og held og lykke med den lille blob i mavsen 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.