Hvornår gik i igang igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. april 2013

M&N

Af ren nysgerrighed 

Skal nyde min lille smukke datter for fuld skrue før vi overhovedet tænker over nr 2. Men må ærligt indrømme jeg er begyndt at blive lidt småskruk ..

Vi har siden før graviditeten med Malucca ville have nr 2 inden for 2 år, så er nysgerrig - hvornår gik i igang med PB nr 2, var det en upser, eller planlagt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Hvem?

MorTilMalucca skriver:

Af ren nysgerrighed 

Skal nyde min lille smukke datter for fuld skrue før vi overhovedet tænker over nr 2. Men må ærligt indrømme jeg er begyndt at blive lidt småskruk ..

Vi har siden før graviditeten med Malucca ville have nr 2 inden for 2 år, så er nysgerrig - hvornår gik i igang med PB nr 2, var det en upser, eller planlagt? 

Her gik vi igang da vores 1. var 3 måneder, nr 2. blev så født for tidligt grudet kejsersnittet sprang fra nr. 1 - ergo er der 10,5 måned mellem drengene og de er endda fra samme år - nu venter vi nr.3 hvor nr. 2 li er blevet 2 år

Gav det overhovedet mening

Anmeld

17. april 2013

M&N

Hvem? skriver:

Her gik vi igang da vores 1. var 3 måneder, nr 2. blev så født for tidligt grudet kejsersnittet sprang fra nr. 1 - ergo er der 10,5 måned mellem drengene og de er endda fra samme år - nu venter vi nr.3 hvor nr. 2 li er blevet 2 år

Gav det overhovedet mening

Ja da  Hold da op det gik hurtigt fra nr 1 til nr 2, må jeg spørge om hvorfor det gik så hurtigt? Er også vildt skruk, er SÅ frisk på endnu en graviditet, men ikke på en ny baby, haha 

Anmeld

17. april 2013

Maja_4000

Vi er ikke gået igang endnu og Caroline er 2,5 år

Anmeld

17. april 2013

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Af ren nysgerrighed 

Vi gik i gang lige før min datter fyldte 2 år - 4 mrd. efter stod jeg med en positiv test. Nu har jeg termin i september med lillebror/søster og i oktober fylder min trold 3 år 

Anmeld

17. april 2013

Hvem?

MorTilMalucca skriver:

Ja da  Hold da op det gik hurtigt fra nr 1 til nr 2, må jeg spørge om hvorfor det gik så hurtigt? Er også vildt skruk, er SÅ frisk på endnu en graviditet, men ikke på en ny baby, haha 

Ha ha, jeg var klar ca 14 dage efter jeg havde født - vi har altid ville have dem tætte, og det må vi sige vi fik

Grundet så stor belastning for min krop og et kejsersnit der sprang måtte vi hellere vente liiiiidt længere med nr. 3 - derfor blir der (desværre) 2,5 år imellem nr 2 og 3

Anmeld

17. april 2013

M&N

Hvem? skriver:

Ha ha, jeg var klar ca 14 dage efter jeg havde født - vi har altid ville have dem tætte, og det må vi sige vi fik

Grundet så stor belastning for min krop og et kejsersnit der sprang måtte vi hellere vente liiiiidt længere med nr. 3 - derfor blir der (desværre) 2,5 år imellem nr 2 og 3

Hvor er du sej mand. 

Vi har også snakket lidt om at starte op i august. Så må vi se om vi er 100% klar, men man ved jo aldrig hvor lang tid det tager.

Kan sku godt forstå det var træls med tiden imellem 2 og 3 hvis du gerne ville have dem ligeså tæt, men man kan jo ikke altid bestemme over hvad kroppen vil 

Hvad så, skal I så have flere børn eller er det slut? 

Anmeld

17. april 2013

M&N

Babymor2010 skriver:

Vi gik i gang lige før min datter fyldte 2 år - 4 mrd. efter stod jeg med en positiv test. Nu har jeg termin i september med lillebror/søster og i oktober fylder min trold 3 år 

Tillykke 

Havde I et bestemt tidspunkt at gå ud fra eller skete det bare?

Anmeld

17. april 2013

Hvem?

MorTilMalucca skriver:

Hvor er du sej mand. 

Vi har også snakket lidt om at starte op i august. Så må vi se om vi er 100% klar, men man ved jo aldrig hvor lang tid det tager.

Kan sku godt forstå det var træls med tiden imellem 2 og 3 hvis du gerne ville have dem ligeså tæt, men man kan jo ikke altid bestemme over hvad kroppen vil 

Hvad så, skal I så have flere børn eller er det slut? 

Manden siger, at nu er det slut

Kunne nu ellers godt fortsætte lidt endnu - men må indrømme at min krop heller ikke morer sig ret meget over at være gravid..

Anmeld

17. april 2013

Clisolka

MorTilMalucca skriver:

Tillykke 

Havde I et bestemt tidspunkt at gå ud fra eller skete det bare?

Tak 

Vi havde snakket frem og tilbage - også fordi det er ved at være sidste chance for mit vedkommende  Så da jeg var i gang med den sidste pakke p-piller, besluttede vi os for at jeg ikke skulle købe flere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.