Hvornår begyndte I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

FruJacobsen

Wimmie skriver:

Mila havde nogle skindsko som brugte da hun begyndte at rejse sig og stå -da hun var næsten 14 mdr. begyndte hun at gå og så fik hun disse prewalkers  http://hoppeloppe.dk/shop/lilla-prewalker-sko-60073p.html

En måneds  tid senere fik hun et par rigtige børnesko fra Skofus som hun bruger udenfor. Hendes prewalkers  bruger hun stadig som hjemmesko  

De ser altså lækre ud, de sko fra Bundgaard - eller prewalkers, som de hedder. Og god hjemmeside iøvrigt, den kendte jeg slet ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Fenja09

FruJacobsen skriver:

Er de også fra Bundgaard? Min søn fylder snart 1 år, så kan da være han også skal have sit første par den dag

De var fra Skofus - har lige sat et billede ind af dem. Det første billede er nøjagtig magen til dem Alberte fik og det andet billede er bare for at vise dem "til dreng"  Hun brugte dem i lidt under 4 måneder, så fik hun vinterstøvler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2013

L&V

FruJacobsen skriver:

...at bruge sko til jeres baby?! Vores søn er 11 måneder og har indtil videre kun haft tykke uldstrømper eller overtrækssko på, når vi har været ude - men han går heller ikke endnu. Hvornår begyndte I, at bruge sko og er der nogle særlige, som I anbefaler?

Laura fik pree walkers da hun ku gå og ku ik finde på at stoppe dem i sko før

Anmeld

17. april 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Laura fik pree walkers da hun ku gå og ku ik finde på at stoppe dem i sko før

Isabella fik også først sko da hun lærte at gå  Før det var det sutsko 

Anmeld

17. april 2013

lycly

FruJacobsen skriver:

Er first step et mærke eller blot en betegnelse for skoen?  det lyder til, at det er sådan nogle, vi skal have fat i...

Det er en betegnelse Er ret sikker på at de fås i de fleste skobutikker fx skoringen

Anmeld

17. april 2013

Sitrani

FruJacobsen skriver:

...at bruge sko til jeres baby?! Vores søn er 11 måneder og har indtil videre kun haft tykke uldstrømper eller overtrækssko på, når vi har været ude - men han går heller ikke endnu. Hvornår begyndte I, at bruge sko og er der nogle særlige, som I anbefaler?

Jeg begyndte at give min datter sko på, da hun gik i en alder af 10 mdr. men først da hun gik rigtig uden at falde ret meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.