Hvornår begyndte I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.642 visninger
15 svar
11 synes godt om
17. april 2013

FruJacobsen

...at bruge sko til jeres baby?! Vores søn er 11 måneder og har indtil videre kun haft tykke uldstrømper eller overtrækssko på, når vi har været ude - men han går heller ikke endnu. Hvornår begyndte I, at bruge sko og er der nogle særlige, som I anbefaler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

lycly

Min datter fik sådan nogle bløde first step skindsko med snører da hun var omkring 9 mdr, der kunne hun heller ikke gå, men vi cyklede til og fra arbejde og hvis hun bare havde sokker eller sutsko på når hun blev spændt fast i cykelstolen, så fik hun altid viklet fødderne fri

Anmeld

17. april 2013

Sara.

Når de begyndte at rejse sig op og gå meget langs ting fik de sådan nogle bløde start sko...
Da de begyndte at tage skridt i det fri fik de rigtige sko

Anmeld

17. april 2013

Faith

Min søn på 10 måneder har lige fået et par Bundgaard prewalkers. Han drøner rundt om sofabordet som om han aldrig havde bestilt andet

Anmeld

17. april 2013

Fenja09

FruJacobsen skriver:

...at bruge sko til jeres baby?! Vores søn er 11 måneder og har indtil videre kun haft tykke uldstrømper eller overtrækssko på, når vi har været ude - men han går heller ikke endnu. Hvornår begyndte I, at bruge sko og er der nogle særlige, som I anbefaler?

Vores datter fik prewalkers til hendes 1 års fødselsdag. Synes det var en meget passende alder at starte med det, da hun så småt var begyndt at rejse sig og gå langs sofa/bord osv.

/Fenja

Anmeld

17. april 2013

Wimmie

FruJacobsen skriver:

Mila havde nogle skindsko som brugte da hun begyndte at rejse sig og stå -da hun var næsten 14 mdr. begyndte hun at gå og så fik hun disse prewalkers  http://hoppeloppe.dk/shop/lilla-prewalker-sko-60073p.html

En måneds  tid senere fik hun et par rigtige børnesko fra Skofus som hun bruger udenfor. Hendes prewalkers  bruger hun stadig som hjemmesko  

Anmeld

17. april 2013

FruJacobsen

LuLy skriver:

Min datter fik sådan nogle bløde first step skindsko med snører da hun var omkring 9 mdr, der kunne hun heller ikke gå, men vi cyklede til og fra arbejde og hvis hun bare havde sokker eller sutsko på når hun blev spændt fast i cykelstolen, så fik hun altid viklet fødderne fri

Er first step et mærke eller blot en betegnelse for skoen?  det lyder til, at det er sådan nogle, vi skal have fat i...

Anmeld

17. april 2013

FruJacobsen

Sara. skriver:

Når de begyndte at rejse sig op og gå meget langs ting fik de sådan nogle bløde start sko...
Da de begyndte at tage skridt i det fri fik de rigtige sko

Det lyder som en god måde at gøre det på !

Anmeld

17. april 2013

FruJacobsen

Faith skriver:

Min søn på 10 måneder har lige fået et par Bundgaard prewalkers. Han drøner rundt om sofabordet som om han aldrig havde bestilt andet

Det ser også ud til at være et lækkert mærke, Bundgaard. Havde faktisk ikke hørt om det før.

Anmeld

17. april 2013

FruJacobsen

Fenja09 skriver:

Vores datter fik prewalkers til hendes 1 års fødselsdag. Synes det var en meget passende alder at starte med det, da hun så småt var begyndt at rejse sig og gå langs sofa/bord osv.

/Fenja

Er de også fra Bundgaard? Min søn fylder snart 1 år, så kan da være han også skal have sit første par den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.