Bwdrr adddr ;( hæmoride !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Anonym trådstarter

LaSeIs skriver:

efter et par dage kunne jeg slet ikke mærke den, men tog resten og så var de helt væk

så de virker... syntes du skulle prøve dem..

Vil tage fat i lægen i morgen , og den er helt væk ? Der er intet tilbage , heller ikke en udposning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

LaSeIs

Anonym skriver:

Vil tage fat i lægen i morgen , og den er helt væk ? Der er intet tilbage , heller ikke en udposning ?

nej ingenting men også 2 år siden jeg fødte.. men har ikke haft siden

pøj pøj med det..

Anmeld

17. april 2013

AnneBJ

Jeg har fået fjernet op til flere, af flere omgange, ved hjælp af elastikmetoden. Det er altså overhovedet ikke smertefuldt, det føles lidt som murren ved endetarmen de første par timer efter, men kan tages med panodiler!

Fordi jeg var for længe om at komme af sted, resulterede det i en hudflap også, den fik jeg skåret væk - det gjorde temmelig ondt i dagene efter, og det gjorde også ondt at blive bedøvet, men nu er alt fint og pænt igen og jeg har ingen smerter eller gener!

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg har fået fjernet op til flere, af flere omgange, ved hjælp af elastikmetoden. Det er altså overhovedet ikke smertefuldt, det føles lidt som murren ved endetarmen de første par timer efter, men kan tages med panodiler!

Fordi jeg var for længe om at komme af sted, resulterede det i en hudflap også, den fik jeg skåret væk - det gjorde temmelig ondt i dagene efter, og det gjorde også ondt at blive bedøvet, men nu er alt fint og pænt igen og jeg har ingen smerter eller gener!

Det var bare rart at høre  men man skal vel lige give den en chance ved at se om den kan forsvinde af sig selv (med salven)

Anmeld

17. april 2013

LaSeIs

Anonym skriver:

Det var bare rart at høre  men man skal vel lige give den en chance ved at se om den kan forsvinde af sig selv (med salven)

jeg prøvede salven før jeg fik pillerne, og gjorde mit meget værre... det svie og klødede helt vildt med salven..

Anmeld

17. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Fuck nu af , jeg er sart , kan slet ikke finde ro , jeg er ikke engang gravid men har fået en hæmoride   tror jeg  har ikke været ved lægen men ringede og sagde jeg troede og fik noget salve at smøre på , det er pisse svært at lure sig selv i røven   Men kan se den , udenpå ringmusklen vil jeg tro ,, en aflang lomme ?? Føler jeg har noget i klemme i numsehullet , er øm , det svider  hvordan føles det ?? Er det sådan en fætter , jeg vil ha den væææææk , nu

Det lyder MEGET lig en hæmoride. Har haft en før graviditeten og ja efter fødslen er det bare en konstant forstyrrelse.  

Anmeld

18. april 2013

Mettefpigen

Jeg har også haft en, havde den dog i flere måneder.... Var kun på toilet hver 3-4 dag fordi det gjorde så ondt.... Fik diverse salver og piller men intet hjalp.... Så fik jeg den stærkeste salve de har og den hjalp til sidst :-)

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

LaSeIs skriver:

jeg prøvede salven før jeg fik pillerne, og gjorde mit meget værre... det svie og klødede helt vildt med salven..

Jeg føler dog den lindrer lidt , føler mig bare så uren  specielt efter toiletbesøg..

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg har også haft en, havde den dog i flere måneder.... Var kun på toilet hver 3-4 dag fordi det gjorde så ondt.... Fik diverse salver og piller men intet hjalp.... Så fik jeg den stærkeste salve de har og den hjalp til sidst :-)

Og din er helt væk nu ? Heller ingen "pose" hænger tilbage ?

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Det lyder MEGET lig en hæmoride. Har haft en før graviditeten og ja efter fødslen er det bare en konstant forstyrrelse.  

Føler mig ulækker og asexuel  "kun i mit hoved" jeg ved det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.