Bwdrr adddr ;( hæmoride !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
26 svar
3 synes godt om
17. april 2013

Anonym trådstarter

Fuck nu af , jeg er sart , kan slet ikke finde ro , jeg er ikke engang gravid men har fået en hæmoride   tror jeg  har ikke været ved lægen men ringede og sagde jeg troede og fik noget salve at smøre på , det er pisse svært at lure sig selv i røven   Men kan se den , udenpå ringmusklen vil jeg tro ,, en aflang lomme ?? Føler jeg har noget i klemme i numsehullet , er øm , det svider  hvordan føles det ?? Er det sådan en fætter , jeg vil ha den væææææk , nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Loa

Det kunne godt lyde som sådan en....

Dog er stikpiller mere effektive ( synes jeg).... Var også den heldige indehaver af sådan, dog i min graviditet....

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Det kunne godt lyde som sådan en....

Dog er stikpiller mere effektive ( synes jeg).... Var også den heldige indehaver af sådan, dog i min graviditet....

Du har ikke mærket til den siden ???  Blødte den ??  Føj , fik salve da den sidder udvendigt

Anmeld

17. april 2013

Loa

Anonym skriver:

Du har ikke mærket til den siden ???  Blødte den ??  Føj , fik salve da den sidder udvendigt

Min sad også udvendig... Men den blødte ikke.... Men med stikpillerne forsvandt den lyn hurtigt....

Anmeld

17. april 2013

Anonym8827

Da jeg fik en masse morfin, gik min mave i stå og derfor fik jeg også en "lækker fætter"

Min var så øm, stor( synes jeg selv) at jeg knap nok kunne få trusser på eller sidde ned pga. Af smerter og svie
Så en dag på en travl arbejdsdag, føltes det anderledes, og vupti så var den væk (dog var mine trusser ødelagt) men lægen havde planer om at sætte en elastik på. Så held for det, undgik jeg den proces.

Men få hellere det undersøgt, de skulle vist kunne komme igen..

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Min sad også udvendig... Men den blødte ikke.... Men med stikpillerne forsvandt den lyn hurtigt....

Når for søren det hjalp når den sad udvendig også ?? Vil da prøve at sprøjte salve op til natten også så  tak for svar

Anmeld

17. april 2013

LaSeIs

jeg fik også stikpillerne de, mine var også udvendige og hjalp super hurtigt..

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Mitallerstørsteønske skriver:

Da jeg fik en masse morfin, gik min mave i stå og derfor fik jeg også en "lækker fætter"

Min var så øm, stor( synes jeg selv) at jeg knap nok kunne få trusser på eller sidde ned pga. Af smerter og svie
Så en dag på en travl arbejdsdag, føltes det anderledes, og vupti så var den væk (dog var mine trusser ødelagt) men lægen havde planer om at sætte en elastik på. Så held for det, undgik jeg den proces.

Men få hellere det undersøgt, de skulle vist kunne komme igen..

Pyha forsvandt den fordi den blødte ???

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

LaSeIs skriver:

jeg fik også stikpillerne de, mine var også udvendige og hjalp super hurtigt..

Hvor hurtigt er hurtigt ??

Anmeld

17. april 2013

LaSeIs

Anonym skriver:

Hvor hurtigt er hurtigt ??

efter et par dage kunne jeg slet ikke mærke den, men tog resten og så var de helt væk

så de virker... syntes du skulle prøve dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.