10 års kamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Krammer søde hvor er det godt for jer... 

Tusind tak, håber det hjælper os, i forhold til kommunen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

livhemdrup

Maja84 skriver:

Yaaaaaay efter 10 år, og manglen på seriøsitet ved div læger, kaste. Frem og tilbage, beskyldninger, og forsøgskaning i mediciner, har jeg nu endelig fået diagnose som lyder på

Fibromyalgi og hybermobilitetssyndrom

Det sammen med diskusprolaps og mine hofte/bækken problemer efter operationer af cyste, håber jeg nu, at kommunen vil tage mine smerter og symptomer alvorligt og at jeg går en lysere fremtid i møde, selvom det også er hårdt at få sat ord på, som virkeliggør det hele, er det samtidig en stor lettelse

Har endelig papir på, at det ikke bare er fup, indbildning og dovenskab

Diagnosen fibromyalgi giver desværre ikke fred fra kommunen da nogen mener at det blot skal arbejdes væk. Det er den situation jeg står i :-(

Anmeld

17. april 2013

Kløver

livhemdrup skriver:

Diagnosen fibromyalgi giver desværre ikke fred fra kommunen da nogen mener at det blot skal arbejdes væk. Det er den situation jeg står i :-(

Aaaaaj sssshhhh ikke ødelæg min naive glæde endnu!!!

Uanset så har de bare at lytte, nu har jeg diagnose, som er anerkendt og så må jeg banke i bordet hvis det er, har kæmpet delvist med kommunen i 10 år og helt siden min arbejdsskade i 07, så må jeg skrue bissen på

Anmeld

17. april 2013

bøllen

Yaaaaaay efter 10 år, og manglen på seriøsitet ved div læger, kaste. Frem og tilbage, beskyldninger, og forsøgskaning i mediciner, har jeg nu endelig fået diagnose som lyder på

Det sammen med diskusprolaps og mine hofte/bækken problemer efter operationer af cyste, håber jeg nu, at kommunen vil tage mine smerter og symptomer alvorligt og at jeg går en lysere fremtid i møde, selvom det også er hårdt at få sat ord på, som virkeliggør det hele, er det samtidig en stor lettelse

Har du læst det med småt

Ej tillykke med " sejren " hvis man kan kalde det det.

Kender følelsen, men ikke altid det hjælper det står på papir. Men rent mentalt kan det gøre en forskel. Desværre kan div folk som kommunen og læger godt få en til at føle det er hovedet det er galt med.

For det går den rette vej nu. Desværre er det ikke særlig nemt med det skaldspands diagnoser. Har selv en, og kender til kampen.

Anmeld

17. april 2013

Kløver

bøllen skriver:

Har du læst det med småt

Ej tillykke med " sejren " hvis man kan kalde det det.

Kender følelsen, men ikke altid det hjælper det står på papir. Men rent mentalt kan det gøre en forskel. Desværre kan div folk som kommunen og læger godt få en til at føle det er hovedet det er galt med.

For det går den rette vej nu. Desværre er det ikke særlig nemt med det skaldspands diagnoser. Har selv en, og kender til kampen.

Tak bilder mig dog ind, det er bedre end ingenting især når jeg har flere ting oveni hinanden

Anmeld

17. april 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Hvor er det bare skønt søde!!! <3

Anmeld

17. april 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Tak bilder mig dog ind, det er bedre end ingenting især når jeg har flere ting oveni hinanden

Tror helt sikkert det er bedre end ingenting. Ingen tvivl om det.

Desværre ser mange " ned " på de diagnoser  hvis man kan sige det sådan.

Håber ihvertilfald det hjælper dig på rette vej

Anmeld

17. april 2013

Kløver

bøllen skriver:

Tror helt sikkert det er bedre end ingenting. Ingen tvivl om det.

Desværre ser mange " ned " på de diagnoser  hvis man kan sige det sådan.

Håber ihvertilfald det hjælper dig på rette vej

Tak

Håber det bedste for os

Anmeld

17. april 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Hvor er det bare skønt søde!!! <3

Tusind tak søde, glad for endelig at få diagnose på, og ikke bare afvist pga alderen

Anmeld

17. april 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Tak

Håber det bedste for os

Jeg er ude at det - nu kæmper jeg blot med at få forsikringen til at " forstå "

Det er lidt vild det har taget 10 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.