10 års kamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
30 svar
14 synes godt om
17. april 2013

Kløver

Yaaaaaay efter 10 år, og manglen på seriøsitet ved div læger, kaste. Frem og tilbage, beskyldninger, og forsøgskaning i mediciner, har jeg nu endelig fået diagnose som lyder på

Fibromyalgi og hybermobilitetssyndrom

Det sammen med diskusprolaps og mine hofte/bækken problemer efter operationer af cyste, håber jeg nu, at kommunen vil tage mine smerter og symptomer alvorligt og at jeg går en lysere fremtid i møde, selvom det også er hårdt at få sat ord på, som virkeliggør det hele, er det samtidig en stor lettelse

Har endelig papir på, at det ikke bare er fup, indbildning og dovenskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Mother-love

Tillykke. Eller hvad man nu siger. Kender til at gå med kroniske smerter selv. Og selvom man er lettet over man har papir på hvad man fejler så er det stadig et slag at få. For mig var der tårer hver gang jeg havde været ved neurolog og lign. Samt erstatning fra forsikringen. For selvom man godt ved selv at man ikke fupper. Er er det stadig et slag at få for det beviser at man faktisk fejler noget.

Håber kommunen lytter mere til dig nu. Selvom jeg har fået diagnosen piskesmæld så lytter de sgu ikke ret meget til hvad jeg siger

Men det er dejligt for dig endelig at få svar på skrift hvad du fejler

Anmeld

17. april 2013

Kløver

michelledam skriver:

Tillykke. Eller hvad man nu siger. Kender til at gå med kroniske smerter selv. Og selvom man er lettet over man har papir på hvad man fejler så er det stadig et slag at få. For mig var der tårer hver gang jeg havde været ved neurolog og lign. Samt erstatning fra forsikringen. For selvom man godt ved selv at man ikke fupper. Er er det stadig et slag at få for det beviser at man faktisk fejler noget.

Håber kommunen lytter mere til dig nu. Selvom jeg har fået diagnosen piskesmæld så lytter de sgu ikke ret meget til hvad jeg siger

Men det er dejligt for dig endelig at få svar på skrift hvad du fejler

Tak, og ja, det er både glæde pg et slag, men fibromyalgi var ikke en overraskelse, da min mor fejler det samme

Anmeld

17. april 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Tak, og ja, det er både glæde pg et slag, men fibromyalgi var ikke en overraskelse, da min mor fejler det samme

Det er jeg ked af at høre. Men der er stadig forskel på at tro det er noget og så faktisk få på papir at det er det man har mistænkt det var.

Held og lykke med det hele. Ønsker dig det bedste fremover

Anmeld

17. april 2013

Carina:-)

Hvor dejligt...eller hvad man nu skal sige 

Det må være en lettelse at der er kommet ord på hvad du fejler.

Anmeld

17. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Yaaaaaay efter 10 år, og manglen på seriøsitet ved div læger, kaste. Frem og tilbage, beskyldninger, og forsøgskaning i mediciner, har jeg nu endelig fået diagnose som lyder på

Fibromyalgi og hybermobilitetssyndrom

Det sammen med diskusprolaps og mine hofte/bækken problemer efter operationer af cyste, håber jeg nu, at kommunen vil tage mine smerter og symptomer alvorligt og at jeg går en lysere fremtid i møde, selvom det også er hårdt at få sat ord på, som virkeliggør det hele, er det samtidig en stor lettelse

Har endelig papir på, at det ikke bare er fup, indbildning og dovenskab

Krammer søde hvor er det godt for jer... 

Anmeld

17. april 2013

Kløver

michelledam skriver:

Det er jeg ked af at høre. Men der er stadig forskel på at tro det er noget og så faktisk få på papir at det er det man har mistænkt det var.

Helt sikkert

Tak og i lige måde

Anmeld

17. april 2013

Kløver

michelledam skriver:

Helt sikkert

Tak og i lige måde

Anmeld

17. april 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Hvor dejligt...eller hvad man nu skal sige 

Det må være en lettelse at der er kommet ord på hvad du fejler.

Tak, er det bestemt

Anmeld

17. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Krammer søde hvor er det godt for jer... 

Tusind tak, håber det hjælper os, i forhold til kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.