klage over tattoovering ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

Har du fået lavet dib hos robbin?? For mib derfra er bare grim og han har ødelagtmin hud

Nej :-) Det er (heldigvis) ikke ham!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Bassemor<3

Den er flødet mege meget ud, linierne er på ingen måder skarpe og n'et hænger ikke sammen med resten.

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

Bassemor<3 skriver:

Hejsa,

Jeg har sidste sommer fået en tattoo på mit håndled med min søns navn, den er bare blevet SÅ GRIM !

Den flyder ud fordi ham der har lavet den har stukket nålen alt for dybt, jeg har snakket med en anden tattovør om at den skal laves om, men den bliver aldrig pæn så det bedste der kan gøres er, at lave en ny ovenpå, så hans navn kommer til at stå et andet sted i forbindelse med den nye tattoo.

Nu er det så jeg vil hører, kan man klage over den ? jeg fik ingen kvittering, eller noget som helst. Men han gav tydeligt udtryk for at jeg bare skulle komme så rettede han den gerne til hvis der var noget jeg ville have lavet om. Men efter at have snakket mere flere andre tattovører ved jeg at den ikke bare kan "rettes til" så vil gerne have pengene tilbage.

og her er så et billede af den grimme tattoo

Synes altså ikke, den er så slem. 

Tænker, at det er din drengs navn, som du har fået skrevet i krælighed til ham. Lige ved dit hjerteblod på håndleddet..

Pyt, hvis den ikke er helt perfekt, det er der ikke noget, der er.

Og synes bestemt ikke, du skal få lavet noget ovenpå for at camouflere.

Anmeld

17. april 2013

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Nej :-) Det er (heldigvis) ikke ham!! 

Var en eller anden nordmand dernede som lavede den...

Min nuværende tatovør siger huden er ødelagt... 

Anmeld

17. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

Var en eller anden nordmand dernede som lavede den...

Min nuværende tatovør siger huden er ødelagt... 

Træls!! 

Anmeld

17. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Bassemor<3 skriver:

Den er flødet mege meget ud, linierne er på ingen måder skarpe og n'et hænger ikke sammen med resten.

Nej kan godt se at det sidste N ikke passer sammen med det andet men det havde jeg altså ikke opdaget før du skrev det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.